Kompaktni model marke DS dobio je novi prednji kraj, po uzoru na koncept Numero 9. Time se DS4 svrstao u red svih novih DS modela, koji će ubuduće dijeliti novo, ekstravagantno lice. I nakon odvajanja Citroena i DS-a očito je da su DS4 i Citroen C4 braća.
No, redizajn je DS4 ipak učinio (još) profinjenijim, pa su isti korijeni malo manje uočljivi. Diodna glavna svjetla odlično su se uklopila u ukupnu sliku automobila naglašeno mišićavih obrisa. Interijer prilično miriše na premium, što se najviše može zahvaliti atraktivno izvedenim i najfinijom kožom presvučenim sjedalima - grijanim i provjetravanim - ali i atraktivnim detaljima. Kvalitetnom kožom, ručno šivanom, presvučena su i vrata te armatura.
Središnja konzola malo je pročišćena te je sada jednostavnija. Razočarava, pak, nemogućnost spuštanja stakala na stražnjim prozorima. Jasno nam je da je tu napravljen ustupak dizajnu, ali stražnje bi se staklo na ovakvom modelu ipak moralo moći spustiti. Prostora u kabini ima dovoljno, pa i na stražnjim sjedalima. Pod prednjim poklopcem testnog primjerka je 2,0-litreni dizelski agregat sa 150 konjskih snaga i 370 Nm.
Elastičan je i štedljiv, DS4 s njim je agilan i brza odziva, a žustar je već od nižih okretaja. Uparen je s ručnim mjenjačem, prosječno uglađenim, ali zajedno čine dobru kombinaciju. U vožnji je isprobani DS4 ugodan i zbog mekše podešenog ovjesa.
Doda li se svemu ovome jako raskošna oprema, s posebnim naglaskom na elemente koji povećavaju komfor i sigurnost, isprobani DS4 može biti zanimljiv ljubiteljima premium automobila koji ipak nisu (pre)česti na našim cestama.
Na cijenu od 228.850 kuna, na testni DS4 valja dodati još 62.725 kn za dodatnu opremu.
>> Luksuzniji francuski kompakt robusnoga duha
>> Još otmjeniji i učinkovitiji modeli DS3 i DS3 Cabrio
Odlican automobil ali - tko ce platiti skoro 300 000 kn za tu klasu ? Dodatna oprema je preskupa 67.000 kn !