Nismo je Nissanova verzija Renault Sporta, OPC-a, AMG-a ili BMW-ova M. Riječ je o tvorničkom odjelu zaduženom za razvijanje sportskih verzija Nissanovih automobila. Prvi model s kojim Nismo odjel nastupa na tržištu je atraktivni Juke.
Juke Nismo dorađena je verzija najsnažnijeg modela pokretanog 1,6-litrenim turbobenzincem s izravnim ubrizgavanjem. Motor je snažniji za 10 KS i ima 10 Nm veći okretni moment, a ovjes je 10 mm niži. Ubrzanje je zbog jačeg motora kraće za 0,2 sekunde kod oba modela (prednji pogon/ručni mjenjač i 4x4 pogon/CVT mjenjač) dok su najveća brzina i prosječna potrošnja ostali isti. Paket agresivnijih spojlera te crveni vanjski retrovizori samo su dio bogate palete naljepnica, dodataka i drugih ukrasa kojima kupac može personalizirati svoj Juke Nismo.
Interijer je također dorađen pa vozač sjedi u vrlo dobrim sportskim sjedalima. Upravljač je presvučen i brušenom i običnom kožom, a ima i relijašku crvenu crtu na vrhu kao kod Clija R.S. No važnije, izvrsno je ugođen, relativno mekan, ali zato izravan, precizan i s dobrim osjećajem za cestu. Uz iznimno brz odziv na gas modernog turbomotora, to Juke Nismo čini vrlo agilnim automobilom koji vrlo spremno odgovara na komande vozača.
Uz to, male vanjske dimenzije i umjerena masa jamče mu okretnost, a nešto veća visina ne ugrožava ležanje na cesti iako se Juke dosta naginje za sportski automobil. Premda je njegov tuning bio relativno umjeren, u usporedbi s običnim DIG-T Jukeom, Juke Nismo dobio je primjetnu dozu smirenosti i izbalansiranosti pa smatramo da je Nismo već s prvim uratkom zaslužio mjesto u svijetu renomiranih tvorničkih sportskih odjela.
Napokon, Juke Nismo je tek početak - na posebno pripremljenom poligonu imali smo priliku isprobati prototip Jukea Nismo R, još agresivnijeg Jukea s motorom pojačanim na 220 KS koji bi trebao stići iduće godine, a vidjeli smo i Nismo verziju Nissanova 370Z koji razvija 344 KS. U Hrvatskoj se Juke Nismo očekuje u travnju po cijeni od oko 208.000 kuna.
>> Koncept Nissan Juke-R isporučen anonimnom kupcu u Dubai!
Ružniji auto nisam još vidio.