Japanski Nissan ima već 50 godina iskustva u motorsportu. Njegova je trkaća povijest počela 1964. modelom Prince Skyline 2000GT S4. Dva dana nakon otkrivanja, auto je osvojio svoju prvu utrku i tako je počela Nissanova uspješna trkaća priča.
Iskustvo s trkaćih staza
Nakon pola desetljeća natjecanja, ponajviše u utrkama GT3, odlučili su svoje znanje i iskustvo s trkaćih staza prenijeti na cestovne automobile, pa su osnovali sportski odjel, nazvan Nismo (Nissan Motorsport).
Njihov prvi model, koji smo isprobali na trkaćoj stazi u blizini Beograda, je Juke Nismo. Osim 10 KS pojačanog 1,6 DIG-T motora, vozi na nižem, sportskom ovjesu, većim kotačima, sa širim gumama, a krase ga dodatni spojleri i naljepnice, koje je moguće prilagoditi vlasititom ukusu. Takav Juke Nismo do 100 km/h stiže za 8,2 sekunde i juri 200 km/h. Dakle, Nismo tuning Jukea može se svesti pod formulu \"10-10-10\". Naime, motor je 10 KS snažniji i ima 10 Nm veći okretni moment, a ovjes je 10 mm niži. Ubrzanje je zbog jačeg motora kraće za 0,2 sekunde kod oba modela dok su najveća brzina i prosječna potrošnja ostali isti.
Prednji ili 4x4 pogon
U Hrvatskoj Juke Nismo stoji 213.000 kuna za model s prednjim pogonom, odnosno 248.000 kuna za model s 4x4 pogonom i varijabilnim automatskim mjenjačem. No Juke Nismo tek je početak - ova japanska marka, koja u svom portfelju ima i modele poput kultnog GT-R-a, ima još štošta za pokazati...
>> Sportski Juke - stižu tvornički nabrijani sportaši iz Nissana