Isprobali smo

Sportski štih uz N-Line opremu i 185 dizelskih konja

Hyundai Tucson
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/12
04.09.2019.
u 10:32

Uz zaista bogatu opremu i najsnažniju motorizaciju, ovakav pogon i prijenos snage Tuscon N-Line stoji 313.745 kuna. Puno? Nije malo, ali konkurencija je još uvijek osjetno skuplja

Sportske linije opreme izvedene iz pravih sportskih modela nekad su bile uobičajne kod premium proizvođača, a danas su standardne u ponudi većine marki. Hyundai nekoliko svojih modela nudi uz opremu N-Line kao svojevrsnu “light sport” izvedenicu pravih sportskih modela iz dinamične N game automobila. Korejci su N diviziju osnovali tek nedavno i u vrlo kratkom vremenu stekli su odličnu reputaciju osnaženu rezultatima u WRC prvenstvu. N-Line je za one koji ne žele pravog sportaša, ali žele dinamičan i atraktivan automobil.

N-Line paket opreme prije svega donosi mnoštvo posebnih vizualnih detalja u unutrašnjosti i vanjskom dizajnu automobila, koji u ovom slučaju popularni Hyundaijev kompaktni SUV Tuscon čine vrlo atraktivnim i dinamičnim. N-Line dodaci - poput posebne mrežaste prednje maske koja podsjeća na masku hladnjaka u većem modelu Santa Fe, decentne oznake N opreme na bočnoj strani, posebnih 19” crnih sjajnih lakometalnih naplataka, crnih sjajnih okvira prozora, detalja u tamnom kromu... - privlače pažnju i izdvajaju ga iz mase. Sve djeluje elegantno i privlačno. A sve se to nastavlja i u kabini. Sjedi se na sportskim sjedalima u kombinaciji alcantare i kože s crvenim prošivima, upravljač i ručica automatskog mjenjača također su u finoj koži s crvenim detaljima, a crvenim koncem opšivena je i armaturna ploča, kao i središnji naslon za ruku. Papučice su, pak, aluminijske - u skladu s karakterom vozila.

Hyundai Tucson
1/12

Putnici, a posebno vozač, u ovakvom se ambijentu osjećaju vrlo ugodno. Dapače, sa snažnim dizelskim 2-litrenim motorom sa 185 KS i 400 Nm okretnog momenta performanse su za 4,48 metara dug i robusan SUV mase 1,6 tona vrlo dinamične – do stotke stiže za 9,5 s, a najvećom brzinom od više od 200 km/h na autocesti je prava krstarica koja ne gubi dah ni na velikim brzinama kakve su dozvoljene jedino na njemačkim autocestama. I to sve uz minimalnu buku u kabini. Uz gladak automatik za vozača je komfor i jednostavnost u vožnji na visokoj razini, a nenametljivi 4WD pogon dobro će doći na skliskoj cesti i makadamu. Uz zaista bogatu opremu i najsnažniju motorizaciju, ovakav pogon i prijenos snage Tuscon N-Line stoji 313.745 kuna. Puno? Nije malo, ali konkurencija je još uvijek osjetno skuplja.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije