Drugi Star Wars: Battlefront bio je jedna od uvjerljivo najočekivanijih igara ove godine: nakon prelijepo dizajniranog, ali iskustveno praznjikavog prvog dijela, mnogi fanovi nadali su se da će EA DICE prepoznati rupe u potencijalno sjajnoj igri i prilagoditi se dijelu nezadovoljnih fanova.
U novoj igri grafika iznova oduševljava, kao i posvećenost detaljima zbog koje se ponekad čini da smo uvučeni u autentični Star Wars film, s vjernim prikazom najpoznatijih (i nekih novih) likova i njihovih karakterističnih obilježja ili borbenih stilova, pa čak i oružja koja koriste. Velik dijapazon junaka i vozila kojima možemo upravljati, od legendarnog Millenium Falcona do mladog antagonista Kyla Rena, ostavlja dojam da je novi Battlefront pravi koncentrat gotovo svih zamislivih motiva iz Ratova zvijezda, što bi moglo razgaliti dio fanova.
Pogledajte galeriju s Reboot InfoGamera:
Međutim, onima koji uz besprijekornu grafiku traže i emotivno ili intelektualno zahtjevniju avanturu, dugo očekivana kampanja novog Battlefronta neće biti sasvim po volji. Izgrađena oko lika Iden Versio, za koju neki pretpostavljaju da bi mogla biti Reyina majka, kampanja je dinamična i u početku vrlo uzbudljiva, no s vremenom počinjemo uočavati nedovoljnu mogućnost interakcije s okolinom i repetitivnost pucačkih dionica koje se svode na mahnitu potrošnju neograničene zalihe metaka bez mogućnosti razrade sofisticiranije borbene strategije – to je do neke mjere zabavno, ali nakon više sati igranja uzbuđenje prelazi u zamor i dosadu.
Kao dobrodošao spas tu ulaze kvalitetno režirane cutscene u kojima bismo uživali i više da ih ne prate bizarno presitni titlovi, koji iritiraju u svim modovima igre. I takva nesavršena kampanja smještena u zaista savršenu digitalnu kulisu zaslužila bi dobru ocjenu da nema problema koji je već u fazi beta-testiranja toliko razjario dio igrača da su developeri primali i prijetnje smrću: novi sustav unutarnje naplate Battlefront II pretvara u vreću bez dna, u kojoj je gotovo nemoguće ostvariti puninu igraćeg iskustva i relativno ravnomjerno odmjeriti snage s drugim igračima ako u razvoj svojeg lika ne uložite znatnu količinu novca. Uzevši u obzir nezanemarivu početnu cijenu igre, pitamo se koliko moramo dati da bismo se mogli igrati.
Pogledajte i video skrivenih lokacija na Google mapama: