Za nešto manje od tjedan dana 29. lipnja u prodaju napokon
kreće Appleov predugo očekivani iPhone. Ta jedinstvena kombinacija
mobilnog telefona, iPod playera i internetskoga komunikatora trebala bi
uzdrmati tehnološko tržište. Tako bi barem htio sam Apple, koji je
svojeg pulena nakrcao naprednim tehnologijama poput ekrana osjetljivog
na dodir.
Da je taktilnost doista jedan od Appleovih prioriteta, pokazuju i
najnovije informacije prema kojima ekran neće biti od plastike, nego od
posebnog stakla. Također, iPhone bi trebao imati i produljeni rok
trajanja baterije: osam sati za razgovor, sedam za gledanje videa i 24
sata za slušanje glazbe.
Kako god bilo, Appleu zbog konkurencije neće biti lako većina
vodećih proizvođača mobitela izabrala je upravo ovo razdoblje kako bi
najavila svoje nove uzdanice. Sony Ericsson predstavio je čak šest
modela, od kojih se posebno ističe W960i. Riječ je o "pametnom
telefonu" koji se najviše približava pojmu "ubojice iPhonea".
Nokia dio svojih nada među ostalim polaže i u zanimljivu te stilski
besprijekornu Lunu koja odiše noćnom senzualnošću i osjećajem za
lijepo. Samsung je pak pokazao svoj SGH E-950 čija je glavna odlika
mali kontrolni ekran kojim se upravlja dodirima prsta. LG i dalje
ustraje u promoviranju modnih uređaja poput Prade, Chocolatea i Shinea
koji se također diče avangardnim dizajnom. I tako unedogled...
Evidentno je da Appleova konkurencija na različite načine pokušava
ublažiti skori šok. Neki to čine sve ekstremnijim dizajnom, neki
nadgradnjom naprednih funkcija, no čini se da svi čekaju što će biti
nakon iPhonea.
Poučeni megapopularnošću iPoda, glavni igrači mobilnog biznisa ne žele
previše riskirati, te će radije analizirati reakciju na iPhone i nakon
toga prilagoditi svoje poslovne strategije. Utrka samo što nije počela!
MOBITELI Kako će izgledati svijet mobilnih telefona nakon Appleova iPhonea