A1 Hrvatska

Što žele korisnici telekom usluga?

Rad od kuće
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
1/3
26.08.2020.
u 11:35

Prema istraživanju 91,1 posto ispitanika očekuje transparentnu ponudu bez skrivenih troškova. Njih 88,2 posto želi jednostavno aktivirati i deaktivirati usluge u skladu s trenutačnim potrebama

Što žele korisnici telekom usluga? Istraživanje na tu temu provela je agencija Ipsos za A1 telekom, na uzorku od 406 ispitanika iz cijele Hrvatske izvjestili su iz A1 Hrvatska.

Prema istraživanju 91,1 posto ispitanika očekuje transparentnu ponudu bez skrivenih troškova. Njih 88,2 posto želi jednostavno aktivirati i deaktivirati usluge u skladu s trenutačnim potrebama, a za 80,9 posto važno je samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama. Mogućnost ostvarivanja dodatnih pogodnosti za povezivanje više usluga prioritet je za 86,2 posto ispitanika. Mogućnost da kroz TV sučelje pristupe drugim sadržajima na internetu poput Youtubea ili Youtube Kidsa želi 61,1% korisnika.

Foto: Ipsos

S obzirom na analitiku mrežnih sustava, analize tržišta, uz potvrdu kroz istraživanje proizašlo je novo usmjerenje spram korisnika i svjevrsna promjena poslovnog modela.

- Naša iskustva tijekom epidemije koronavirusa, kao i brojke proizišle iz istraživanja, potvrđuju da su se korisnici prilagodili, digitalno se transformiraju i znaju što žele, a mi im to omogućavamo i olakšavamo. Stoga se i naša nova ponuda temelji na jednostavnosti i fleksibilnosti uz koju mogu mijenjati i prilagođavati usluge kako i kad im odgovara te ostvariti dodatne pogodnosti povezivanjem više usluga i bez ugovorne obveze. Kao operator koji pokriva najveći broj kućanstva s najmodernijom fiksnom infrastrukturom u Hrvatskoj, od sada nudimo brzine do 1 Gbit/s po čemu smo jedinstveni na tržištu - je Ivana Marković, glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska.

A1 Hrvatska pokriva 550.000 kućanstava te dodaju kako su na optičkom pristupu omogućene po prvi put u Hrvatskoj brzine pristupa internetu do 1 Gbit/s, dok je na hibridnom (HFC) pristupu već u osnovnom paketu omogućena brzina od 200 Mbit/s.

Usto naglašavaju kako je najveća novost za korisnike fiksnih usluga što, ovisno o željenom sadržaju i potrebama, sami upravljaju fiksnim uslugama i TV paketima. Ponuda TV sadržaja je pojednostavljena na tri paketa - Obiteljski, Filmski i Sportski - koje mogu mijenjati svaki mjesec bez dodatne naknade. TV usluga je značajno unaprijeđena novim, interaktivnim sučeljem i aplikacijom TV u pokretu – A1 XploreTV:GO. Osim što je sučelje jednostavnije i intuitivno, ono nudi i personalizirani sadržaj te pristup YouTubeu i YouTube Kids aplikacijama, priopćili su iz A1.

- Tehnologije i napredna analitika omogućuju detektiranje potreba svakog korisnika. Na temelju povratne informacije optimiziramo i ponudu i procese. Osmišljeni su potpuno novi digitalni procesi za korisničke zahtjeve koje je do sada bilo moguće riješiti samo u poslovnicama. Također, na korisničkom portalu i u Moj A1 aplikaciji korisnik od sada može aktivirati, naručiti i upravljati svojim mobilnim i fiksnim uslugama, uključujući i TV pakete, aktivirati dodatne usluge - naglašava Ana Burica, menadžerica razvoja proizvoda i digitalnih platformi.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije