Fiat 128 proglašen je 1970. godine europskim automobilom godine, a bila je riječ o tada najmodernijem automobilu na tržištu, preteči kompaktne klase s prednjim pogonom, poprečno postavljenim motorom i mjenjačem, neovisnim ovjesom na obje osovine i petim vratima prtljažnika, i to četiri godine prije prvog VW Golfa.
Imali smo sreće što je Fiat odmah dao licenciju za proizvodnju Zastavi pa je već 1971. počela proizvodnja u Kragujevcu. Popularni stojadin najuspješniji je model Zastave s više od milijun proizvedenih primjeraka. Zastava 101 bila je luksuznija od fiće i kupovali su je pripadnici srednjeg sloja. Martin Sagner, Dudek iz Gruntovčana, od honorara za seriju zaradio je 4000 dinara što je bilo dovoljno za pola stojadina. Godine 1972. u Kopru počinje proizvodnja legendarnog spačeka, a godinu kasnije u Novom Mestu kultna katrica (Renault 4). U tada vrlo luksuznom Citroen DS-u, popularnoj žabi, Mišo Kovač je 1971. imao tešku prometnu nesreću.
Sta je sve stojadin izdržao na zadnjem sjedalu. bosanka, srbijanka, hrvatica te mađarica. a slovenke su radije pored stoje...što je život prije bio ljepši. Danas gledam onaj klapac susjed ima dalmatinku podrjeklom iz hercegovine a nema stojadin, nikad nasmijan.