Službena Facebook stranica Hrvatske turističke zajednice Love Croatia posljednjih je dana premašila brojku od 970.000 korisnika. Zahvaljujući tolikom broju ‘fanova’ Hrvatska turistička zajednica svojom je Facebook stranicom zauzela sedmo mjesto u svijetu. Na listi top stranica nacionalnih turističkih organizacija Hrvatska je rangirana iza Australije, koja ima zamalo pet milijuna korisnika, te stranica Discover Americe (3.027.536), Love Great Britain (1.917.631), Tourism Malaysije (1.712.790), Visit Mexica (1.072.588), Ecuador i Galapagosa (1.002.706).
Inače, Love Croatia je samo u posljednjih mjesec dana pridobila nešto više od 105.000 novih fanova, a prema brzini kojom raste njihov broj izbila je na treće mjesto u svijetu. Prema statistikama servisa Socialbakers.com, koji Love Croatia trenutno rangira među pet najbrže rastućih ‘travel’ stranica u svijetu, ispred hrvatske je stranica Hotela Urbano, čiji se broj korisnika u posljednjih mjesec dana povećao za gotovo tristo tisuća. Na drugom je mjestu Discover America s rastom korisnika od 128.534. Iza Hrvatske, na četvrtom mjestu trenutno je Facebook stranica MSC Cruises s rastom od 105.003 korisnika. Na peto se mjesto, rastom od 97.893 korisnika u posljednjem mjesecu, plasirala stranica Fairfield Inn&Suites by Marriott.
Promotivna aktivnost HTZ-a na društvenim mrežama se dalje intenzivno nastavlja. pa je samo pitanje dana kad će se velikoj obitelji HTZ-ove službene stranice pridružiti i milijunti korisnik. U snažnoj online orijentaciji nacionalne promidžbene organizacije, međutim, još uvijek ima i propusta. Recimo, HTZ-ova web stranica, kako je nedavno upozorio i član Turističkog vijeća Drago Ružić, nije redizajnirana i optimizirana za mobilne uređaje. Direktorica HTZ-a Meri Matešić obećala je da i to uskoro dolazi na red.
>> Za četiri radna mjesta u HTZ-u čak 1268 molbi