S obzirom da smo u razdoblju godine kada su temperature sve niže, mnogim vozačima već tradicionalno bi glavobolje mogla početi zadavati smrznuta vjetrobranska stakla. Unatoč žurbi u kojoj se nađete, njemački autoklub (ADAC) upozorava de ne pribjegavate brzim rješenjima i da ne odmrzavate stakla vrućom ili mlakom vodom.
To vas, naime, može koštati napuknuća ili oštećenja stakla. Zbog posebnog laminiranog vjetrobranskog stakla ne bi ne bi trebalo biti krhotina prilikom pucanja, ali promjena će biti skupa, piše RevijaHAK.
Problem nije riješen ako koristite vodu niže temperature. Bitna je temperaturna razlika između stakla i vode. Kad je vanjska temperatura vrlo niska, čak i mlaka voda može biti opasna za stakla vozila. To je obično 30 do 35 stupnjeva. Mnogi stručnjaci također, zbog istog razloga, ne savjetuju ni polijevanje hladnom vodom.
Zamrzavanje prozora automobila preko noći može se jednostavno spriječiti pričvršćivanjem komada folije ili kartonske kutije ispod brisača vjetrobranskog stakla. Također ih možete pričvrstiti omčama na vratima ili prozorima, ali pripazite da ne oštetite brtve.
Čiste prozore obećava i boca s toplom vodom na središnjoj konzoli, koja ćete staviti pola sata prije polaska ili preko noći. Toplina vode otopit će led ili spriječiti njegovo stvaranje.
Znači, ovo je totalno neznanje. Zagrijano staklo, kad se stavi u hladnu vodu puca, a ne obrnuto. To zna svatko iz vremena kad su se igrale pikule (male staklene kuglice), pa kad smo od njih htjeli dobii koraljke, bismo ih grijali i onda ubacili u hladnu vodu da dobiju pukotine. Osobno već 30 godina odmrzavam staklo tako da prolijem toplu vodu po njemu. Što toplije to bolje. P.S. Dobri su vam stručnjaci. Barem navedite nekoga pa da članak dobije na ozbiljnosti, a ne ovako "Stručnjaci upozoravaju".