Volkswagenova najveća zvijezda predstojećeg salona automobila u Frankfurtu bit će njihov prvi pravi električni automobil ID.3, ali neće to najvećem njemačkom proizvođaću automobila na domaćem terenu biti jedini adut. Jedan od zanimljivih Volkswagenovih noviteta u Frankfurtu bit će i kabrioletska izvedba njihova kompaktnog SUV automobila T-Roc Cabriolet. SUV i crossover automobili vladaju tržištem, a njihove izvedenice sve su brojnije. Mješavina SUV-a i kupea već je postala standardna u svim segmentima, a Volkswagen ide korak dalje i predstavlja kabriolet verziju popularnog T-Roca, što je prvi takav automobil u SUV/crossover kompaktnoj klasi. Jedini, donekle slični automobil do sada nudio luksuzni Range Rover sa svojim Evoque Cabriom, ali tu se radi o nešto većem automobilu i mnogo skupljem nego što će biti T-Roc Cabriolet.
Spuštanje krova do 30 km/h
Kabrioletski T-Roc dugačak je 427 cm, što je 3 cm više od izvornika. Međuosovinski mu je razmak također povećan za 4 cm na ukupno 263 cm. Istovremeno je 5,1 cm niži (152 cm) što naglašava njegovu kupeovsku liniju.
Slijedeći tradiciju svojih kompaktnih kabrioleta, poput Bube i Golfa, T-Roc će imati klasičan meki platneni krov koji će se automatski otvarati pritiskom gumba u kabini i to za samo 9 sekundi. Krov će se moći otvoriti ili zatvoriti i tijekom vožnje brzinom do 30 km/h. Za sigurnost putnika ugrađena je zaštita od prevrtanja iza stražnjih sjedala koja se izvlači u djeliću sekunde u slučaju zanošenja vozila ili naginjanja. Osim toga, T-Roc Cabriolet dizajniran je s ojačanim okvirom vjetrobranskog stakla. Dizajn unutrašnjosti u odnosu na T-Roc nije mijenjan, dodane su jedino tipke za spuštanje krova, ali Cabrio nudi novi Volkswagenov MIB3 infotainment sustav, koji je predstavljen u redizajniranom Passatu. Sastoji se od 8-inčnog središnjeg zaslona i opcionalnog digitalnog kokpita. Njime se može upravljati i glasovnom naredbom te je uvijek online zahvaljujući eSIM-u.
Sa 115 ili 150 konja
SUV kabriolet dostupan je u dvije verzije opreme. Varijanta Style dizajnerski je orijentirana i može se personalizirati s četiri varijante ukrasa i opcijskim kožnim paketima, dok oprema R-Line donosi sportski štih. R-Line paket koji se inače na T-Rocu nudi opcionalno standardan je na kabrioletu, iznutra i izvana. Osim toga, ovjes je podešen sportskije, ugrađen je progresivni upravljač, kao i elektronski podesiva sportska sjedala. Standardno stiže s 17-inčnim kotačima, a doplatiti se mogu i 19-inčni.
T-Roc Cabrio bit će dostupan samo s prednjim pogonom te uz dva turbobenzinska motora. Početni je trocilindarski 1-litreni TSI sa 115 KS i 200 Nm okretnog momenta uz 6-stupanjski ručni mjenjač, dok je snažniji četiricilindarski 1,5 TSI sa 150 KS i 250 Nm koji će biti dostupan i uz 7-stupanjski automatizirani DSG. Očekuje se da će početna cijena biti oko 26.000 eura.
Za razliku od Range Rover Evoque kabrioleta, čija je proizvodnja samo nakon dvije godine obustavljena, čini mi se da će VW T-ROC kabriolet biti pun pogodak, jer je znatno povoljniji od Rovera.