Talijanski investicijski fond Investindustrial ulaže ukupno 120 milijuna eura (907,5 milijuna kuna) u Rimac Grupu u nekoliko krugova financiranja, no iako je dio već uložen, taj iznos uključuje sudjelovanje fonda i u sljedećem investicijskom krugu za Rimac koji će biti dovršen uskoro, rekli su Hini iz Rimac Grupe.
Sredstva će se, naveli su iz Rimac Grupe, prvenstveno koristiti za daljnji razvoj kompanije Rimac Technology i serijsku proizvodnju većih količina ključnih komponenti za elektrifikaciju vozila za globalne proizvođače automobila. Upitani tko su danas glavni dioničari Rimac Grupe, odgovorili su da su to Mate Rimac sa udjelom s 32,64 posto, Porsche AG sa udjelom od 23,25 posto, Hyundai Motor Group sa 10,35 posto, dok svi ostali zajedno drže 33,76 posto vlasništva.
- Dioničarska struktura podložna je promjenama u sljedećem krugu ulaganja - rekla je glasnogovornica Rimac Grupe Marta Longin.
Investindustrial predviđa da će do 2025. svako treće novo vozilo na cesti biti na električni pogon, a pet godina kasnije i svako drugo vozilo. Mate Rimac tvrtku je pokrenuo 2009. u garaži, a danas zapošljava više od 1.300 ljudi. Uz ostale, Rimac Automobili rade neke dijelove za Aston Martin, Pininfarinu, Hyundai, Kiu, Koenigsegg i Porsche. U srpnju prošle godine Rimac je kazao da njegova tvrtka razvija projekt autonomnog vozila, tzv. robotaksija, a prvi bi se primjerci, ako projekt uspije, mogli naći na testiranjima odnosno vožnjama zagrebačkim ulicama 2024. godine.
Danas je, međutim, poznatiji po proizvodnji super sportskih električnih automobila, te komponenti za električne automobile. Njegova Nevera privukla je lani iznimnu pažnju svjetske javnosti. Tada je najavio i da je pred Rimac Automobilima, odnosno Rimac Grupom, mnogo investicija u dolasku.
Komentirajući, također lanjsko, preuzimanje kultnog Bugattija, firme koja posluje više od 110 godina, naglasio je da je to prvi put u povijesti da je Volkswagen jedan brend izdvojio iz svog portfelja. U travnju prošle godine potpisan je ugovor o osnivanju prava građenja za izgradnju proizvodnog i istraživačko-razvojnog kampusa Rimac Automobila, vrijednog više od milijardu i pol kuna.
Projekt tehnološki naprednog sjedišta (kampusa) uključuje uz ostalo testnu stazu, urede, radne prostore, smještajne kapacitete i muzej. Radovi u kampusu idu zacrtanim tijekom, a on bi, prema najavama, trebao biti otvoren već iduće godine. U kampusu će raditi 2.500 ljudi.
Električni auti mogu postati popularni jedino ako baterija traje barem 50 g.