Karavani već neko vrijeme nisu tek puki nosači stvari. Za njima danas nerijetko posežu i oni koji uopće nemaju puno prtljage, već im je određeni model atraktivniji u karavanskoj nego u limuzinskoj izvedbi. Kod Opelove Insignije karavan i limuzina stoje rame uz rame, bilo da je riječ o dizajnu ili o voznim osobinama.
U prtljažnik prima do 1665 l
A za karavansku izvedbu odnosno Sports Tourer još je sigurno da ništa neće ostati izvan prtljažnika. Elegantan automobil izdužen do gotovo pet metara (498,6 cm) u prtljažnik prima 560 litara, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala volumen prtljažnika raste na čak 1665 litara. Pravilne linije i širok otvor prtljažnika olakšavaju utovar i razmještaj prtljage, a poklopac prtljažnika može se podići i bez upotrebe ruku, zahvaljujući senzoru ugrađenom pod stražnji branik. Međuosovinski razmak od 282,9 cm kumovao je i iznimno prostranoj putničkoj kabini. Čak i uz iznadprosječno visokog vozača i suvozača, obilje prostora na raspolaganju je bilo i nogama putnika na stražnjim sjedalima.
U Insigniji isproban dvolitarski turbo dizelski motor sa 170 konja najsnažniji je ponuđeni dizelaš u modelu s vrha Opelove ponude.
Uglađen ručni mjenjač
Uparen je s novim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, preciznim i uglađenog rada, koji snažnom dizelašu dozvoljava da oslobodi svoj puni potencijal. U vožnji je Insignia Sports Tourer zabavna, dinamična i predvidljiva te je njome lagano upravljati. Stabilna je i pri naglim manevrima na većim brzinama. Isprobana Insignia Sports Tourer stigla je s paketom opreme Innovation pa je testni automobil pravi demonstrator naprednih tehnologija koje Opel danas nudi. Stoga je razumljiva njegova cijena od 269.480 kuna.