Novi najveći član Opelove X obitelji, dakle pripadnik SUV ergele, premijerno je pokazan u rujnu na frankfurtskom sajmu automobila, a u listopadu ga već možemo očekivati u hrvatskim prodajnim salonima. Početna mu cijena iznosi 156.400 kuna. Zasad se nudi s dva motora. Dizelske boje brani 1,6-litreni motor sa 120 konja, a benzinske 1,2 turbak od 130 KS. Na raspolaganju su 6-brzinski ručni i automatski mjenjači, a iduće se godine očekuje i 8-stupanjska automatika, kao i širenje game motora agregatima do 180 konja. Grandland X, najavljeno je, s vremenom će ponuditi i plug-in hibridnu izvedbu.
U Frankfurtu i okolici isprobali smo uglađenu dizelsku verziju, opremljenu svim naprednim sustavima pomoći u vožnji, automatskim mjenjačem, panoramskim krovom,... SUV dovoljno prostran za pet osoba i 514 litara prtljage (s preklopljenim naslonima stražnje klupe prtljažnik raste do 1652 l) u vožnji je agilan i ugodan. Ergonomska sjedala za svaku su pohvalu, grijana mogu biti i stražnja sjedala, kao i kolo upravljača te vjetrobransko staklo.
Autom dugim 448 cm lako je manevrirati, parkiranje olakšavaju senzori i kamera. Grandland X opremljen je svim naprednim sustavima koji jamče visoku razinu komfora i sigurnosti, a valja izdvojiti napredna prilagodljiva LED AFL svjetla i prednju kameru Opel Eye kao temelj raznih sustava, primjerice prepoznavanja prometnih znakova i upozorenja na nenamjerno napuštanje prometne trake. Automatski tempomat prilagođava se ograničenjima brzine, ali u slučaju potrebe također potpuno zaustavlja automobil. Sustav upozorenja na mogući frontalni sudar kočit će i ako ispred vozila uoči pješaka. Automatska pomoć prilikom parkiranja prepoznaje odgovarajuća mjesta za uzdužno i koso parkiranje te automatski parkira automobil; vozač samo mora rukovati papučicama. Dostupan je i osobni pomoćnik za povezivanje i usluge Opel OnStar s Wi-Fi hotspotom i drugim uslugama kao što su rezervacija hotelskih soba i traženje mjesta za parkiranje.
Grandland X diči se modernim linijama, ali ne previše upadljivim. Proizvođač je više nego na futuristički izgled - kakvom se često priklanjaju njegovi konkurenti - ovdje igrao na kartu dugotrajnosti dizajna te prikladnosti u svim situacijama. Grandland X tako umjesto 4x4 pogona donosi elektroničku kontrolu držanja podloge IntelliGrip s pet načina rada.
Nema šanse da za Citroena dam 156.400 kn!