Ma nije moguće da je dug samo četiri metra?! – govori mi s nevjericom kolega dok sjeda u novu Hondu Jazz. I zaista, Japanci su napravili čudo, jer je Jazz u odnosu na prethodnika produžen za 10 cm na točno 4 metra, a u unutrašnjosti je prostraniji od mnogih kompakata.
Jazz je pravi obiteljski gradski auto, koji se prostranošću može mjeriti s "golf" klasom, a u praktičnosti je i u prednosti. U ponudi je samo jedan bezinac, 1,3-litreni atmosferski motor sa 102 KS i 123 Nm, koji više nego solidno pokreće 1070 kg mase. Vozač se u Jazzu lijepo osjeća, a ovjes je podešen tako da je udobnost stavljena ispred dinamičnih karakteristika. Ali, osjećaju se Hondini sportski geni pa ni užitak u vožnji neće izostati, ali tek na visokim okretajima. Do stotke isprobani Jazz stiže za 11,2 s, a najveća brzina mu je čak 190 km/h. Na autocesti djeluje čvrsto i sigurno i pri velikim brzinama.
Potrošnja je umjerena, na testu nam je u prosjeku iznosila vrlo dobrih 6,2 l/100 km.
Ali, i cijena Jazza je na razini kompaktne klase što mu je najveća boljka. Za testni model, zaista bogato opremljen, treba izdvojiti visokih 167.990 kuna.
>> Sa 310 konja najbrži je i najjači kompakt u Europi
>> Tehnološki napredniji HR-V stigao u Hrvatsku. Cijena? Od 187.990 kuna
dobar uvoznik s 40% maržom