Neka tržišta jednostavno obožavaju posebne serije modela koje se nekim, većim ili manjim detaljima razlikuju od ostalih primjeraka istog modela. U Italiji, primjerice, ovakve serije prolaze mnogo bolje od standardnih serijskih izdanja. Stoga ne čudi što se i kod nas svako malo pojavljuju posebne serije kojima se pokušavaju privući novi kupci.
U skladu s tim razmišljanjem i Dacia za Sandera, Logana MCV, Lodgyja, Dokkera te Dustera trenutačno nudi posebnu seriju nazvanu TechRoad. Upravo smo posljednje spomenuti model i sami imali priliku isprobati. TechRoad čini top verziju koja je i stepenicu iznad vrlo dobro prihvaćenih Stepway izdanja, a koje od svih prije nabrojenih modela nije moguće dobiti samo na Dusteru. Posebno izdanje TechRoad temelji se na najbogatijem Prestige paketu opreme, pa je izvana prepoznatljivo po 17-colnim aluminijskim naplatcima sa središnjim crvenim dijelom na kojem je srebrni Dacia logo. Dodatan crveni detalj su crte na kućištima retrovizora, dok su vrlo decentne crveno-sive crte izvedene s naljepnicama na stražnjim vratima.
Dodatni znak raspoznavanja je i natpis TechRoad smješten na stražnjem dijelu prednjih blatobrana, tik do početka prednjih vrata odnosno povrh bočnih žmigavaca.
Kao što smo već i spomenuli, crveni su detalji i u putničkoj kabini. Na sjedalima i oblogama prednjih vrata crveni su prošivi, dok su na ručkama prednjih vrata, kao i na otvorima ventilacija i obrubu oko ručice mjenjača crveni umetci. Poveznica s eksterijerom vidljiva je kroz naljepnice na stražnjim bočnim vratima, s crvenim i sivim crtama, što je i motiv za TechRoad presvlake sjedala koje djeluju mladenački, razigrano. TechRoad paket vozaču osigurava naslon za ruku, a sve plastike armature djeluju vrlo čvrsto, na razini koja se i očekuje od sirovijeg SUV modela. U rukama vozača dosta dobro leži i kožom presvučen obruč multifunkcijskog upravljača.
Najbogatija razina opreme znači i 7-inčni zaslon multimedijskog sustava Media Nav Evolution na središnjem grebenu, čije je korištenje jednostavno i intuitivno. U podnožju središnjeg grebena su i komande automatskog klimatizacijskog uređaja. Testni model za pogon rabi 1,3-litreni turbom opremljen benzinski motor od 150 KS. Moderni agregat nastao je u suradnji Mercedesa i Renaulta, a uparen je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te pogonom na prednje kotače. Zahvaljujući činjenici da motor raspolaže s jako dobrih 250 Nm okretnog momenta još na nižim okretajima, pri 1700 okretaja u minuti, dobivena je iznimna živahnost.
Motor je sposoban vozaču osigurati zavidnu razinu razigranosti i dinamičnosti. Službenu maksimalnu brzinu od 200 km/h nismo ni pokušali isprobati. Jednostavno, Duster “ne zove” na pritiskanje papučice gasa. Duster inače starta s cijenom od 99.900 kuna. S obzirom na bogatu serijsku opremu TechRoad paketa koja je još dopunjena rezervnim kotačem, metalik bojom i karticom “slobodne ruke”, cijena testnog modela iznosi 147.800 kuna. To je i dalje dobra cijena.
Scene koje su vas najviše iznenadile: Najveći hit bila je djevojka na parkiralištu
Sad pogledajte cijene recimo u Slovačkoj. Isit auto 2000-3000 eura jeftiniji.