Najbrže rasteća društvena mreža na internetu razvija se tako brzo i tako široko da i
sami vlasnici Twittera imaju problema s držanjem koraka. Od česte preopterećenosti sustava zbog velikog broja korisnika i postova, pa do upitne marketinške pozicije, Twitter je više postao igračka korisnika nego svojih kreatora. (Iako najavljuju da bi se to s reklamama moglo vrlo brzo promijeniti)
Što se događa?
To se vidi i u najnovijem potezu: Twitter naime više nema 'facebookovsko' pozivno pitanje 'Što radite sada', odnosno 'Što vi i vaši prijatelji radite', nego je od 19. studenoga postavljeno novo pitanje: Što se događa?'
Twitter korisnici - One man portali
Jednostavno, to je puno preciznije pitanje koje bolje opisuje što se zapravo događa s Twitterom i kako ga se koristi. Jer twitteraši su zapravo više postali 'one man portali', nego ekipa iz kvarta koja dijeli sa svijetom prvu šašavu misao koja im padne na pamet (dakako ima još uvijek i toga puno).
Kako roditeljima objasniti Twitter
Na službenom Twitter blogu promjenu su objasnili priznanjem da "Što radiš" više nije točno pitanje: "Skratili smo pitanje za nekoliko znakova, sada Twitter pita "Što ima?". Ne mislimo promijeniti način na koji ljudi koriste Twitter, ali možda ćete sada lakše objasniti svojim roditeljima što je Twitter.", napisao je Biz Stone na blog.twitter.com
Idealan za breaking news
Na Twitteru ćete danas često saznati breaking news prije nego na drugim redovnim mjestima - televiziji, novine da i ne spominjemo, a čak i prije nego li na mnogim news portalima. Odnosno i portali su se preselili i na Twitter. (Pratite Večernji list na Twitteru: @vecernji_list) No, najviše informacija dakako generiraju sami korisnici pa tako i u Hrvatskoj, iako je ovdašnja količina korisnika i dalje premoćno na strani Facebooka, najposjećenijeg sitea u RH nakon Googlea.
Pohvali nekoga - retweetaj ga
Korisnici međusobno dijele korisne linkovi, od zezancija pa do ozbiljnih članaka ili informacija. Te posebno do širenja spoznaja o novim trendovima na internetu. Jedna od najpopularnijih usluga servisa je klasično citiranje, koje je na twitteru oživljeno pod kraticom RT (Retweet). Najveća pohvala koju možete dati nekom korisniku, odnosno njegovom tweetu je da ga ritvitate i podijelite taj isti post sa svojim listom 'sljedbenika' (followera).
Ukratko, uz već poznatih kratkih 140 znakova, glavna odrednica Twittera je - biti brz. Odnosno biti tamo sada, ma gdje drugdje bio.
Nego, što se događa?