MySpace u upotrebu je pustio novi, obnovljeni dizajn svojih stranica. Takozvani "Novi MySpace" u fazu beta-testiranja ušao je još u srpnju prošle godine, a predstavljen je u rujnu. Dosad mu je bilo moguće pristupiti samo putem pozivnice.
U novi MySpace moguće je ulogirati se i putem računa na Facebooku, Twitteru i postojećem MySpaceu. Onima koji se novi izgled ne sviđa mogu i dalje koristiti stari, "klasični" MySpace. Do kada – to nije poznato.
Prvo što vas dočekuje na stranicama novog MySpacea jest reklama za novi singl Justina Timberlakea "Suit & Tie". To nije slučajnost, jer poznati je pjevač od 2011. godine jedan od vlasnika MySpacea, nekad megapopularne društvene mreže koja je u međuvremenu pojavom Facebooka i drugih, novih igrača uvelike izgubila na važnosti. Toliko da je medijski magnat Rupert Murdoch za samo 35 milijuna dolara prodao isti MySpace koji je šest godina prije platio 580 milijuna dolara.
Međutim, čini se da je nova uprava odlučila popraviti što se popraviti može. Hoće li novi izgled oživjeti MySpace, tek ćemo vidjeti.