Hrvatska bilježi veliki rast od čak 43,6 posto u prodaji automobila u prvoj polovici ove godine u odnosu na lanjskih prvih šest mjeseci. Do 1. srpnja u 2023. registrirano je 33.799 novih osobnih automobila u odnosu na 23.535 u prvih šest mjeseci 2022., pokazuju podaci Promocije plus. Veliki skok prodaje prvenstveno se može zahvaliti narudžbama rent-a-car vozila kojih je prošle godine nedostajalo te općenito stabilizaciji u proizvodnji i isporukama novih automobila. I lipanjski rezultati su odlični, registrirano je 7215 novih auta u odnosu na 5116 u lipnju 2022., što je rast od 41 posto.
Nakon nekoliko mjeseci u kojima je Renault držao prvo mjesto, Volkswagen je ponovno najprodavanija marka u Hrvatskoj. U prvih šest mjeseci VW je zabilježio 4051 registraciju, a Renault samo 25 auta manje - 4026. Slijede Škoda s 3387 registracija, Kia s 2411, Dacia s 2206, Opel s 2199, pa Suzuki, Audi, Toyota, Ford, Hyundai, Peugeot, Mercedes, Seat, Mazda...
Renault Clio je uvjerljivo najprodavaniji model u Hrvatskoj s 1880 registracija u prvoj polovici godine, ispred Škode Octavije koja je zabilježila 1377 registracija. Slijede Renault Captur (1030), Dacia Duster (973), VW Taigo i Suzuki Vitara s po 923 registracije...
Benzinci su i dalje najtraženiji pogonski agregati. Do kraja lipnja hrvatski su kupci u 17.926 slučajeva odabrali novo vozilo na benzinski pogon, što je udio od 53 posto od ukupne prodaje.
Hibrida je prodano 7714 ili 22,8 posto, a dizelaša 6.302, odnosno 18,6 posto. Plinski pogon odabralo je 943 kupaca ili 2,8 posto, a potpuno električni njih 914 , odnosno 2,7 posto.