Canon je izložbom u Parizu obilježio početak ovoga tjedna. Predstavljen je niz novih proizvoda, od fotoaparata s inovativnom tehnologijom, preko pisača za dom, ali i velikih poslovnih printera, do poslovnih rješenja, a prikazane su i primjene Canonove tehnologije u medicini i medicinskoj opremi kojom se ovaj japanski proizvođač osobito ponosi.
Pod sloganom "We speak image", na Canon Expu 2010. doista se imalo što razgledati. Ova priredba koja se održava svakih pet godina privukla je velik broj posjetitelja, mahom partnera, ali i onih iz konkurentskih tvrtki.
Ulaganje i razvoj
Fujio Mitarai, predsjednik i generalni direktor Canona Inc., predstavio je novu petogodišnju strategiju u kojoj se ovaj japanski proizvođač odlučio za velika ulaganja u istraživanje i razvoj. U ovoj financijskoj godini Canon planira prodaju u iznosu od 3,75 bilijuna jena, za razliku od 3,2 bilijuna jena ostvaranih lanjske godine. Canon, iako mu je sjedište u Japanu, ondje ne ostvaruje najvišu prodaju. Najjače je tržište Europa, gdje Canon ostvaruje 31 posto prodaje, dok u Americi prodaju 28 posto, u Japanu 22 posto svojih proizvoda, a ostale regije ostvaruju 19 posto prodaje. Kako bi Canon i dalje rastao, naglasio je Fujio Mitarai, okrenut će se vanjskim tržištima, ali i akvizicijama. U ožujku ove godine Canon je postao većinski dioničar nizozemskog Ocea, a jedan mu je od planova postati lider u print industriji. Expo u Parizu bio je prava prigoda da se pokažu 'udruženi' proizvodi i rješenja koji će ih, nadaju se u Canonu, dovesti u sam vrh, osobito kada je riječ o printerima velikih formata. Akvizicija Ocea Canon je stajala milijardu dolara, a japanski proizvođač fotoaparata u idućih pet godina planira rasti i dodatnim akvizicijama, možda i vrednijima od ovogodišnje.
Prihodi od 61 mlrd. dolara
Canon do 2015. godine planira prihode dogurati do 5 bilijuna jena, odnosno 61 milijardu dolara, uz restrukturiranje kompanije i postavljanje triju globalnih sjedišta, u Japanu, Sjedinjenim Državama i Europi. Canon Europe lansirat će i konzultantski biznis na tržištu vrijednom 9,6 milijardi dolara godišnje. Za sada surađuju s Accentureom i prisutni su u Velikoj Britaniji, Švicarskoj, Finskoj i Austriji, dok će u još šest država stići u sljedećoj godini.