Naglašeno sportske linije na SUV modelu zaštitni su znak Mazde CX-5 i u izdanju za modelsku godinu 2015., a opravdano daju naslutiti da mišićav japanski automobil s naprednom SkyActive tehnologijom ni performansama neće razočarati.
Omjer snage i učinkovitosti je odličan. Isprobani dizelaš od 150 konjskih snaga, koje prenosi na prednju osovinu (4x4 pogon je doplata za koju, realno, ovdje nema potrebe) prava je mjera za veliki SUV, dug 455,5 cm. Vrhunski agregat jedinstven je zbog vrlo niske kompresije, karakteristične za SkyActive dizelaše. Pun je snage, brzog odziva bez obzira na stupanj prijenosa u kojem se nalazi precizan 6-stupanjski ručni mjenjač, ali i mjenjač je toliko ugodan, da vozač u 'šaltanju' zapravo uživa. Motor radi uglađeno i tiho, kad pogledamo potrošnju, možemo reći i skromno. Troši, naime, deklariranih 4,6 l/100 km, odnosno realnih 5,9 l. S obzirom da je riječ o dizelašu, iznenađuje koliko voli visoke okretaje. Poput kakva benzinca. Stoga ne čudi da je vožnja najveći užitak upravo na otvorenoj cesti.
Mazdini paketi opreme dobro su skrojeni te vozač već u početnom nalazi sve što mu je zapravo potrebno, dok je isprobani Attraction na samoj sredini ponude. Dojam u prostranom interijeru dodatno podiže atraktivna zakrivljena instrumentna ploča i kromirani detalji. Sustav MZD Connect objedinio je komunikaciju, navigaciju i zabavu.
Testirani primjerak bez opcija stoji 255.594 kuna. Doplate za metalik boju, navigaciju, kadicu prtljažnika, zaštitnu prozirnu foliju ruba prtljažnika i tepihe ukupnu su cijenu zaustavile na 266.278 kuna.
>> Mercedes-Benz temeljito revidirao svoj bestseler u SUV segmentu
>> Qoros za Ženevu pripremio gradski SUV/crossover
Za istu lovu početnog modela dobije se Hyundai, kia, Nissan, u top varijanti........ovo je bezobrazno skupo.......da i tiguan I škoda scout ili yeti itd itd .......