PROMO

Vodič: kako do zamjenskog vozila kad vaše završi na neočekivanom popravku

Kasko-polica Croatia osiguranja
Foto: Promo
18.04.2019.
u 11:40

Kasko-polica Croatia osiguranja pokriva brojne​​​​​​​ štete, uključujući i one za koje je vozač sam kriv, poput nezgode pri parkiranju ili prometne nesreće, ali i provale te krađe.

Tijekom prošle godine na području Hrvatske dogodile su se 33.402 prometne nesreće, od kojih 22.983 s materijalnom štetom.

Ukupna šteta na vozilima premašuje milijunske iznose, a pojedinačna može stvoriti velike rupe u kućnom budžetu. Nezgode koje nisu evidentirane u MUP-ovoj statistici, još su češće. Nezgoda pri parkiranju, štete od tuče, snijega, poplave...

- Izlazeći automobilom iz dvorišta, prednjim sam branikom zapela za zid i u cijelosti ga potrgala - kaže Lara Čituljski, koja je već godinama osigurana u Croatia osiguranju.

Zahvaljujući polici kasko-osiguranja, imala je pravo na popravak automobila u ovlaštenom servisu Croatia osiguranja, jednom od njih 64 diljem zemlje koji zadovoljavaju najviše tehnološke standarde industrije.

- Čim su preuzeli moj automobil za popravak, dobila sam zamjenski. Tijekom tih nekoliko dana zamjenski automobil me spasio i omogućio mi da i dalje na vrijeme izvršavam sve svoje redovne obaveze. Bez njega ne bih uspjela jer jednostavno nisam imala gdje nabaviti drugo vozilo - objašnjava Lara Čituljski i dodaje da je zadovoljna poslom obavljenim u servisu.

Na sve popravke koji se obave u 64 ovlaštena servisa, Croatia osiguranje pruža doživotno jamstvo.

Kasko-polica Croatia osiguranja pokriva brojne štete, uključujući i one za koje je vozač sam kriv, poput nezgode pri parkiranju ili prometne nesreće, ali i provale te krađe. Šteta se riješi već u roku od pet radnih dana. Zamjensko vozilo dobivate čim svoj automobil predate na servis, kako biste mogli nastaviti sa svojim svakodnevnim obavezama.

- Svake godine osiguram auto u Croatia osiguranju, pa tako i ove, te sam dobila i karticu za popust na gorivo na Croduxovim benzinskim crpkama. Jako sam zadovoljna Croatijom te ću i dalje biti njezin vjerni klijent - zaključuje Lara Čituljski.

- „Istraživanja su pokazala da kod nastanka štete klijente najviše pogađa stres i nemogućnost daljnjeg korištenja vozila, a zatim i problem u pronalaženju odgovarajućeg servisa. Na te zahtjeve mi smo odgovorili pružanjem usluge zamjenskog vozila i popravka u vrhunskim servisnim radionicama. Danas smo ponosni što naši klijenti imaju razlog više za reći – Dobro je biti u Croatiji.“, zaključila je Lidija Pecigoš Višnjić, direktorica Sektora za razvoj i upravljanje proizvodima u Croatia osiguranju.

Sve o kasko-polici Croatia osiguranja, usluzi zamjenskog vozila te dostupnosti 64 ovlaštena servisa u cijeloj Hrvatskoj doznajte ovdje.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije