USKORO U PRODAJI

Volkswagen Eos - 25 sekundi za presvlačenje

aut_eos_tx.jpg
import
08.05.2006.
u 19:00

S obzirom da su kabrioleti na cestama u optjecaju barem mjesec dana, za tržišno lansiranje Volkswagenova Eosa može se reći - napokon. Odgođeni dolazak u prodajne salone Eosa, petog kabrioleta iz Volkswagenovih pogona, samo je pojačao zanimanje za njega. Svi dosadašnji VW kabrioleti (stara i nova Buba, Karmann Ghia i Golf) stekli su gotovo kultni status, a Eos će u stizanju posebnog statusa najprije morati preživjeti ljutiti boj sa sve brojnijim konkurentima.

Da ne bi bio samo još jedan u nizu kompaktnih kabrioleta, Eos se može pohvaliti jedinstvenim petodijelnim CSC krovom. Za "presvlačenje" Eosu treba 25 sekundi. I prije nego što se krov spremi, vozač i putnici mogu gledati u nebo, jer je prednji dio krova napravljen od stakla, a može se koristiti kao klasični "šiber".

Eos je također poseban jer nije kabrioletska verzija kompaktnog auta, već je smješten između Golfa i Passata. Vidi se to i na podvozju, jer ima Passatovu stražnju i Golfovu prednju osovinu.
Unutrašnje uređenje u dosta detalja podsjeća na koncernovske modele, dok su kokpit, vrata i stražnja sjedala napravljeni samo za Eosa. U dodatnoj opremi je električni easy-entry sustav, koji pojednostavljuje ulazak na stražnja sjedala.

Prtljažnik od 380 litara se u kabrio-verziji smanjuje na 205 litara, posve dovoljno za dva kovčega uobičajene veličine, a ima tvrdu pregradu koja odvaja prtljagu od krova.

Ponuda motora, uobičajeno za Volkswagen, široka je. Četiri benzinca imaju raspon snage 115 do 250 KS. Početni je agregat 1,6 FSI, iznad njega je 2,0 FSI sa 150 KS, a iz Golfa GTI-ja potječe 2,0 TFSI sa 200 KS. Vrhunac ponude je 3,2 V6 poznat iz Golfa R32, uz koji ide i DSG mjenjač s dvostrukom spojkom. Dizelski agregat dobro je poznati 2,0 TDI sa 140 KS.

Oprema u Eosu već u najjeftinijim izdanju je bogata, o čemu dovoljno svjedoče ESP i Climatic na popisu serijske opreme. Temelj sigurnosti je roll bar sistem koji se u kritičnim situacijama izvlači za četvrtinu sekunde.


Više o temi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije