NOVO U HRVATSKOJ

Volkswagen s Taigom, svojim prvim SUV coupéom, planira zadržati prijestolje

Foto: Kiara Mikulčić Kralj
1/12
08.02.2022.
u 09:38

Volkswagenove boje u godini tigra brani novi SUV coupé Taigo. U Hrvatskoj starta s cijenom od 151.920 kuna, a čeka se šest mjeseci

Prvi Volkswagenov SUV coupé, 426,6 centimetara dug model Taigo, stigao je u Hrvatsku. Stoji od 151.920 kuna, za Life izvedbu pokretanu jednolitrenim TSI benzincem od 95 konjskih snaga te s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem. Istog obujma, na raspolaganju je i agregat od 110 konja (od 157.858 kn), sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DSG automatikom s dvostrukom spojkom. Najsnažniji u ponudi benzinac je 1,5 TSI od 150 KS, kojeg smo isprobali u R-Line DSG inačici. Takvom Taigu cijena je 201.508 kn. U ponudi je i Style razina opremljenosti, ali i brojne opcije za personaliziranje automobila. Hibridne izvedbe zasad nisu u planu, kao ni električni Taigo.

Njemački tigar (naziv mu je kombinacija riječi tigar i taiga) ove bi godine VW-u trebao biti jedan od modela koji će nositi prodaju. Oko 1300 primjeraka za naše je tržište na raspolaganju do kraja ove godine. Volkswagenu, koji je 11. godinu zaredom vodeći na hrvatskom tržištu ove godine stiže i redizajnirani T-Roc, no Taigu je dimenzijama i cijenom ipak bliži T-Cross. Taigo je duži, ali niži od T-Crossa, posebno straga zbog padajuće linije krova. Podvozje i međuosovinski razmak kod ova su dva modela isti. Razmak među osovinama iznosi 256,6 centimetara, a Taigo je 152,9 cm visok. Širok je 175,5 cm, a u prtljažnik mu stane 440 do 1222 litara.

Očekuje se da će Volkswagen Taigo zbog dizajna više gledati mlađi kupci, do 45 godina starosti. Taigo je malo jeftiniji od T-Crossa, ali je i serijski bogatije opremljen. U svoj A0 segment donosi više inovacija i digitalizacije, u putničkoj je kabini više prostora od očekivanog. Položaj sjedenja je povišen, raspored i kvaliteta materijala i izrade tipični za VW, odnosno na visokoj razini. Isprobani motor najsnažniji je u ponudi i s njim je Taigo dosta živahan. Snaga se prenosi na prednje kotače, postiže maksimalnih 212 km/h.
Ulazna linija opreme Life serijski, između ostalog, ima sigurnosne sustave Front Assist i Lane Assist, detekciju umora vozača, crne uzdužne krovne nosače, Digital Cockpit, klima-uređaj, radio “Ready 2 Discover” s 8” dodirnim ekranom u boji i šest zvučnika, LED glavna svjetla, svjetla za maglu, ultrazvučnu pomoć pri parkiranju sprijeda i straga, višenamjenski upravljač presvučen kožom, lakometalne naplatke od 16” te rezervnu gumu smanjenih dimenzija. Srednju razinu opreme nazvanu Style smatramo najisplativijom. Linija opreme R-Line identična je razini Life, uz dodatak 17” lakometalnih naplataka te prepoznatljivog R-Line eksterijera.

Zahvaljujući MQB platformi novi Taigo može postavljati mjerila kada je riječ o sigurnosti i komforu tijekom vožnje. Napredni IQ.Drive Travel Assist sa sustavima Lane Assist i pACC, Front Assist, Side Assist i IQ.LIGHT Matrix LED glavna svjetla sa sustavom Dynamic Light Assist inače se mogu pronaći samo u višim klasama vozila. Nešto od toga, jasno, dio je serijske opreme pojedinih paketa opreme, a neke stavke valja zasebno doplatiti. Razina opremljenosti Style, koju smatramo najzanimljivijom, obuhvaća, među ostalim, IQ.Light – LED Matrix glavna svjetla, Front Assist, Lane Assist, paket IQ Drive, digitalni kokpit, klima-uređaj, radio Ready 2 Discover,17” lakometalne naplatke, ultrazvučnu pomoć pri parkiranju, kromiranu letvicu na donjem dijelu branika. Takav Taigo stoji od 174.140 kn, pokretan benzincem od 110 konjskih snaga.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije