Nakon prvih kilometara prevaljenih s novom generacijom Astre dojma smo da je to najbolji automobil koji je Opel dosad proizveo. Problem viška kilograma u Opelu su ozbiljno shvatili, a kad se manjoj kilaži dodaju najnapredniji sigurnosni sustavi, novorazvijeni motori veće snage i manjih zahtjeva, povezivost kakvu trenutno ne nudi niti jedan drugi kompakt i LED Matrix svjetla, Astra se ističe kao jako dinamičan, napredan i zabavan automobil.
Nova Astra bit je Opelove budućnosti, pa su razumljive sve napredne tehnologije koje je Opel ugurao u Astru, većinom po razumnoj cijeni. Opel OnStar sustav je koji se na tržište lansira s Astrom, osobni pomoćnik za povezivost i svojevrsni anđeo čuvar u autu. Vozač pomoć može zatražiti pritiskom gumba, a sustav automatski zove pomoć ako se otvore zračni jastuci, locira auto ako je ukraden i onemogućava njegovo ponovno pokretanje... Trenutno radi u 13 zemalja na osam jezika, ali širit će se i na druga tržišta, uključujući hrvatsko.
Nova arhitektura Astru je učinila 120 do 200 kg lakšom. Pri njezinoj su izradi korišteni novi materijali - lakši, a čvršći. Dimenzijama je Astra postala manja izvana, a veća iznutra, te je bitno prostranija od prethodne. Poboljšan je položaj sjedenja, a nova ergonomska sjedala rezultat su 5-godišnjeg razvoja: lakša su, tanja, ventilirana i s funkcijom masaže. Uz aerodinamiku, poboljšana je raspodjela težine između prednjeg i stražnjeg dijela vozila. Preciznost upravljanja je na višoj razini, potrošnja je niža.
Najveća motorna ofenziva u Opelu Astri je donijela motore nove generacije, koji razvijaju od 95 do 200 konja. Mali 1,0-litreni 3-cilindarski Ecotec turbo benzinac razvija 105 KS i troši 4,2 l/100 km, benzinski 1,4 Ecotec motor s direktnim ubrizgavanjem nudi se sa 125 i 150 KS. Benzinsku gamu zatvara 1,6 Ecotec turbo s 200 KS i do 300 Nm, a na dizelskoj se strani nude 1,6 CDTI motori od 95, 110 i 136 KS. Motori su upareni s ručnim mjenjačima s pet odnosno šest brzina, a birati se može i Easytronic te 6-brzinski automatski mjenjač. Prvi primjerci u Hrvatskoj se očekuju 1. studenog, a početna je cijena nove Astre 122.000 kuna.
>> Astra u Zagrebu prije premijere u Frankfurtu!
>> Unatoč višoj cijeni, u Hrvatskoj su dizelaši uvjerljivo najtraženiji
Nije li ova djevojcica premlada pa nema pojma o Recordu, GT-u, Senatoru, cak I Calibri ili kadetu (ok, gsi model)...pa ovaj smijesni autic proglasava najboljim proizvodom grofa Von Opela....