Proboj rumunjske marke započeo je Loganom, koji je sad tu u drugoj generaciji. Isprobali smo model pogonjen osnovnim motorom. Riječ je o benzinskoj inačici, poznatom 1,2 modelu opremljenom 16-ventilskom tehnologijom koji razvija solidnih 75 KS. Uz 107 Nm maksimalnog okretnog momenta, do stotke ubrzava za 14,5 s te postiže maksimalnih 156 km/h.
Ugodno iznenađenje
Imajte na umu da je ovo ipak Logan, i da se testiranje ovih mogućnosti ustvari ni ne očekuje. Ne djeluje pretjerano brz, a vožnja pod punom brzinom zbog buke nije preporučljiva, 120-130 km/h sasvim je dovoljno. Isprobali smo ga na autocesti, u gradu i na otvorenoj cesti. Bez ikakve poštede, putno je računalo na kraju pokazalo 7,3 l/100 km, što je sasvim solidan rezultat. Iznenadio nas je posjet benzinskoj stanici. Naime, službeni podaci govore kako Logan ima spremnik goriva od 50 litara. Putno računalo pokazalo je da ima još oko četvrtine spremnika goriva, a uspjeli smo utočiti gotovo 50 litara.
Najskuplji Laureate paket opreme uz nekoliko dodataka (tempomat, kožni upravljač, električno otvaranje stražnjih stakala, alu naplatci...) ne ostavlja mjesta za prigovor na opremljenost.
Oprema dostatna
Klima uređaj, radio CD s USB-utičnicom, prednje maglenke, putno računalo ono su što je sasvim dostatno za udobnu vožnju. Doduše, imate li centimetar ili pak kilogram viška, sjedala će vam biti za nijansu premala. Ne zaboravimo ipak da je glavni Loganov adut u njegovoj stražnjici, odnosno prtljažniku obujma čak 510 litara. Sve u svemu, jako dobar omjer uloženog i dobivenog, pogotovo mislimo li na raspoloživ prostor.
>> Dacia od 2004. do danas prodala 3 milijuna vozila
>> Dacia Logan MCV nije vrh ponude, ali ne naplaćuje niti jednu manu
Što će mi električna stakla na stražnjim sjedalima i kožni upravljač.. Trebali su to računalo uvesti kao opciju za one koji to žele. Pa su onda mogli jeftinije ponuditi taj auto.