Prvi test: Fiat 500C

Zarazno simpatičan mali kabriolet

Fiat 500C02
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/5
30.06.2010.
u 08:00

U Hrvatskoj se nudi samo jedna izvedba ovog gradskog modela – sa 100 benzinskih konja i bogatom opremom

I bez upečatljive crvene boje, uvjereni smo, Fiat 500 u kabriolet izvedbi – prvi registriran u Hrvatskoj – privlačio bi pozornost gdje god da se njime pojavili. Ovako, boja je samo dodatno pojačavala dojam koji talijanski imidž automobil i inače ostavlja na ljude. Zarazno simpatičan mali kabriolet podjednako je mamio osmijeh promatrača i promatračica, iako većina komentara podupire teoriju o “ženskom” automobilu. No, možda bismo ga tako mogli zvati kad bismo još vjerovali (a ne vjerujemo...) u tezu da su mali, slatki auti za cure, a veliki i moćni za dečke.
Voli visoke okretaje
Ali, čak i da vjerujemo u to, mali, slatki Fiat 500C sa 100 konjskih snaga parirao je u gradu većini naizgled moćnijih automobila. 1,4-litreni benzinac rado se vrti u visokim okretajima i u takvu režimu rada Fiat postaje pravi mali zvrk – okretan i živahan. Jasno, superiornost ne vrijedi za maksimalnu brzinu i za klasično ubrzanje do stotke, već za dinamično probijanje kroz gradski promet, u kojem je jedino i moguće uživati u blagodatima vožnje s otvorenim krovom.
Na otvorenoj cesti, pak, iskoristili smo mogućnost da elektronika zatvori platneni pomični krov jer je na 80 km/h kovitlanje vjetra u kabini lagano počelo smetati. Na 100 km/h odustali smo od vožnje s otvorenim krovom. Kompromis se može naći u otvorenom krovu, ali s podignutim stražnjim staklom. Zasmetalo nam je ipak što se – zbog nedovoljno dobre izolacije – čak i sa zatvorenim krovom u kabini prilično čuje buka motora i ceste.
Poželjan automobil
Zanemarimo li taj detalj, kao i činjenicu da se u kabini skupi, kvalitetni materijali, poput kože i kroma, izmjenjuju s jeftinom plastikom, Fiat 500C automobil je koji bismo svi rado imali. Može povesti četiri osobe, a u komforu i udobnim profiliranim sjedalima daleko će više, jasno, uživati vozač i suvozač. Za okretan imidž “bombončića” treba izbrojiti 132.500 kuna, za jedinu izvedbu koja se nudi u Hrvatskoj – onu sa 1,4 benzincem od 100 KS, solidnim 6-brzinskim ručnim mjenjačem i Lounge paketom opreme. Ako ste dovoljno zainteresirani i brzi, do jednog od nekoliko primjeraka koji su na raspolaganju možete doći odmah. Alternativa je da na svoj 500C pričekate tri mjeseca, koliki je rok isporuke.

Ključne riječi

Komentara 2

CI
cickova
13:11 04.07.2010.

zarazno-nesimpaticno talijansko prepreprecjenjeno govno

Avatar Nikica Velikovski
Nikica Velikovski
10:22 29.08.2010.

Slažem se da je ovaj fićica jako skup, ali kako bi Talijanci dobro živjeli kad bi mu bila manja cijena?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije