Možda to niste znali, ali Chryslerov model 300 s nama je već 55 godina. No, Stari ga je kontinent upoznao tek s izlazećom verzijom nastalom u propalom braku Daimlera i Chryslera. I bio je uspješan, kombinacija retrodizajna i Mercedesove (doduše generaciju starije) tehnologije – proizvela je automobil za kojim se okretalo. Nekako se baš poklopilo da s novim Chryslerovim brakom, ovaj put s Fiatom dođe i obnovljeni 300. Formula od koje se očekuje uspjeh zove se – ne mijenjaj konja koji pobjeđuje. Osim dizajna i interijera u tehnološkom smislu promijenilo se malo. Novi 300 i dalje će se nuditi u varijanti stražnjeg pogona i pogona na sve kotače.
Ovaj posljednji nudi opciju isključivanja prednje osovine iz pogona što bi trebalo donijeti smanjenje potrošnje od pet posto. Ostaje motor HEMI sa 360 KS i tehnologijom gašenja cilindara u cilju smanjenja potrošnje. Tu je i manji V6 iz Chrylserove Phoenix linije sa 292 KS. Oba motora dolaze s automatskim petbrzinskim mjenjačem. Možda i pomalo iznenađujuće, platforma ostaje ista. Na američko tržište stiže uskoro po cijeni od 28.000 dolara.
Novi 300 svoju kabinu – i po materijalima i po dizajnu – dijeli s Dodge Chargerom, što je scenarij koji već duže gledamo od brojnih globalnih korporacija. Cilj je jasan – pojeftinjenje proizvodnje. No, kako je 300 najreprezentativniji model trenutačno posrnuloga američkog proizvođača, u popisu dodatne opreme nalazi se i infotainment sustav kojim se upravlja preko 8,4-inčnog ekrana te Garminova navigacija.
Inače, taj je auto u nas najpoznatiji po tome što je u njemu Ćaćić pobio one mađare.