uspjeh hrvatskog rent-a-cara

1.400 krugova oko planete Zemlje s Carwizom

Foto: PR
31.12.2019.
u 12:11

Četiri kontinenta, dvadeset zemalja, više od pedeset gradova, preko šezdeset poslovnica, 55 milijuna kilometara i 10.000 vozila – ovako zvuči rezime protekle godine hrvatskog rent-a-cara koji je svoj poslovni model uspješno plasirao diljem svijeta

Realizirani strateški ciljevi u Carwiz rent a caru, uz rast prihoda i dominaciju na tržištu ponovno su pokazali kako znanje, upornost i vizija čine formulu za uspjeh i to uspjeh od prijeđenih nevjerojatnih 55 milijuna kilometara što predstavlja 1.400 krugova oko planete Zemlje s Carwiz vozilima.

Četiri kontinenta, dvadeset zemalja, više od pedeset gradova, preko šezdeset poslovnica, 55 milijuna kilometara i 10.000 vozila – ovako zvuči rezime protekle godine hrvatskog rent-a-cara koji je svoj poslovni model uspješno plasirao diljem svijeta. Prisutnost u čak dvadeset zemalja, od Grčke i Islanda, preko Irske, Turske, Poljske, Češke, Rumunjske, Albanije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Portugala, pa sve do Baltičkih zemalja, Maroka, Kariba i dvije poslovnice u Sjedinjenim Američkim državama jedinstven je uspjeh:

“Putovati svijetom i gotovo u svakom kutku vidjeti svoj brend je nešto čemu sam se nadao i  težio ali ostvariti ovakav globalni uspjeh u samo godinu dana je više od vizije jednog čovjeka, to je za mene produkt zajedništva, jasan cilj i najviša razina motiviranosti tima.”, kaže Krešimir Dobrilović

Dobrilović je više puta naglašavao kako su za rast Carwiza zaslužni svi timovi i zaposlenici, no posebno ističe svoj najuži tim: direktora prodaje Borka Ribića, koji upravlja prodajom u dvadeset zemalja, savjetuje franšizne menadžere koji brinu o postojećim franšiznim partnerima i pregovaraju s potencijalnim. Brigu o imidžu i ugledu Carwiz brenda, njegovanju interne i eksterne komunikacije i druge marketinške aktivnosti u čak dvadeset zemalja sa svojim timom vodi direktorica marketinga, Barbara Mrkić

Osim o franšiznim zemljama u Carwizu upravljaju i s trinaest poslovnica u Hrvatskoj, a kako bi sve bilo idealno usklađeno brinu Ivan Ažić, direktor razvoja i Željko Županić, direktor logistike zajedno s kolegicama i kolegama koji svakodnevno rade na unaprjeđenju usluge

„Kontinuirano analiziramo tržišna događanja, postavljamo ciljeve i podižemo kvalitetu što je rezultiralo s čak 54% više najma u odnosu na proteklu godinu i 74% veće prihode nego tijekom prošle godine zbog čega mogu reći da sam i više nego ponosan na svoj tim.“, dodao je Dobrilović. 

Iako je kraj godine, u Carwizu se radi punom parom pa tako franšizni menadžeri među ostalim pregovaraju i s potencijalnim partnerima iz New Yorka, Kanade i Austrije, dok traju i intenzivne pripreme za nastupe na međunarodnim sajmovima, u Istanbulu, Berlinu te na International Car Rental Showu u Las Vegasu koji će se održati početkom 2020.

Podsjetimo, i ne tako davne 2017. Carwiz se u vrlo kratkom roku u Hrvatskoj profilirao kao ravnopravan tržišni igrač a s vremenom i lider koji je u svega godinu dana raširio poslovanje na europsko, afričko, azijsko i američko tržište. Na temelju trenutnih pokazatelja nema razloga za sumnju kako se globalna ekspanzija i jačanje pozicije neće nastaviti i u novoj 2020. godini. 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije