Radite u call centru, tehničkoj ili korisničkoj podršci? Svakodnevno se „borite“ s agresivnim, zahtjevnim i ljutitim klijentima? Količina stresa na poslu vam je katkada neizdrživa?
Postoji rješenje!
Uz ovih 7 savjeta vaš boravak na poslu bit će mnogo ugodniji:
-
Reagirajte brzo – samoinicijativnost u prvom trenutku vrlo je bitna, vi trebate napraviti prvi korak u kriznom trenutku.
-
Održavajte komunikaciju – ne smijete prekidati komunikaciju dok ne postignete zadovoljstvo druge strane.
-
Ponudite alternativno rješenje – kad klijenta morate preusmjeriti kolegama, budite sigurni da ga preusmjeravate pravoj osobi i provjerite je li klijentov problem riješen.
-
Preuzmite odgovornost – bez obzira na to smatrate li se krivim ili ne smatrate, preuzmite odgovornost za situaciju koja je nastala. To će vam olakšati njeno rješavanje.
-
Budite iskreni – druga strana sigurno zna kada ste iskreni, a kada niste. Laganje u kriznom momentu je znak profesionalne nezrelosti. Trebate biti iskreni.
-
Priznajte pogrešku – ako ste pogriješili, trebate se ispričati drugoj strani. Tako ćete smiriti situaciju i održati povjerenje.
-
Zadržite klijenta – vaša je obaveza nakon situacije zadržati klijenta. Ne libite se pozvati ga opet i uvjeriti se je li zadovoljan.
Ako su vam ovi savjeti korisni, onda imamo odličnu ponudu za vas!
Prijavite se na seminar Poslovnog dnevnika i riješite se nepotrebnih frustracija jednom zauvijek!
Naziv seminara: " Telefonska komunikacija – nezadovoljni klijenti "
Datum održavanja: 24. travnja.2018.
Saznaj više OVDJE
Nakon seminara svi polaznici znat će:
-
što žele i koji cilj imaju „teški“ sugovornici i nezadovoljni klijenti
-
kako upravljati vlastitim osjećajima
-
kreirati rješenja po mjeri klijenta, ali i po mjeri poduzeća
-
postavljati prava pitanja u pravo vrijeme.
Samo za čitatelje Vecernjeg.hr osigurali smo 50% popusta.
Cijena kotizacije 725 kn + pdv (redovna cijena 1.450 kn + pdv).
Popust vrijedi do popunjenja grupe, a rezervacija mjesta vrši se redoslijedom primitka prijave.
Popusti se međusobno ne zbrajaju te je prilikom online prijave potrebno unijeti kod za popust
KOD: EK541553
ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr