Robna marka Argeta Droge Kolinske u vlasništvu Emila Tedeschija postala je prva i dosad jedina slovenska dobitnica prestižne nagrade EURO EFFIE, priopćili su iz te kompanije. U jakoj konkurenciji globalnih robnih marki koje posluju na europskom tržištu Argeta Junior osvojila je, naime, brončanu medalju među 29 finalista koji su Međunarodnoj komisiji stručnjaka za komuniciranje uspjeli dokazati te izmjeriti uspjeh svoje robne marke na više od dva europska tržišta. U tome je Drogi Kolinskoj pomogao dugogodišnji partner, agencija Publicis.
- Za uspjeh Argete Junior i ukupne linije proizvoda Argeta zaslužni su jasna strategija razvoja robne marke i višegodišnji naporan rad mojih suradnika koji zajedno s partnerskom agencijom Publicis pišu uspješnu Argetinu priču. Svjesni smo da nas samo visoka kvaliteta i praćenje trendova u prehrambenoj industriji, osvajanje novih tržišta i intenzivna komunikacija s potrošačima vode do ostvarenja Argeta cilja – postati broj 1 među namazima u Europi - kazao je prilikom preuzimanja nagrade Enzo Smrekar, glavni poslovni direktor Skupine Droga Kolinska i generalni direktor poslovnog programa Namazi.
Uspjeh robne marke Argeta vidi se i po poslovnim rezultatima u prvih osam mjeseci ove godine koji su premašili rezultate iz istog razdoblja prošle godine. Argeta je prema tržišnom udjelu na prvome mjestu u BiH (50-postotni tržišni udio), Sloveniji (41%), na Kosovu (40%) i u Makedoniji (39%). Drugo mjesto sa stajališta tržišnog udjela zauzima u Crnoj Gori (33-postotni tržišni udio), Srbiji (27%), u Austriji (21%), Švicarskoj (18,5%) i u Hrvatskoj (13,6%).
Pašteta je svojevrstan uspjeh ostvarila i na švicarskom tržištu gdje je njezin tržišni udio blizu 20 posto, a potkraj svibnja ove godine ušla je i u najveći švicarski trgovački lanac Migros. Zapadnoeuropska tržišta tako postaju sve važnija za Argetu zato što udio izvoznih tržišta u prometu Argete iznosi već gotovo 30 posto prodaje.