"Nek' se pripreme na krvav rad, nespavanje i neviđanje bližnjih. Nagrada je neprocjenjiv osjećaj uspjeha nakon dobro odrađenog posla i zadovoljan osmijeh klijenata", poručuje Marko Blažević, direktor agencije za marketinške komunikacije i dizajn 3u1 Media u razgovoru za Poslovni dnevnik.
Blažević je dokazao da se unatoč krizi može uspješno razvijati poslovanje, ali i ostvariti zavidan rast, piše list.
Njegova je tvrtka sa 150.000 kuna prihoda, koliko je ostvareno 2011. godine, lani svoj promet uspjela povećati na više od 800.000 kuna, dok ove godine žele doseći milijun. Trudom i upornošću u nekoliko godina stvorili su zavidan portfelj klijenata kao što su Henkel, Persil ili Helf, a među nekim od projekata kojima se mogu pohvaliti su i izrada vizualnog identiteta za Pravosudnu akademiju, kampanja "Muškarci ne plaču" za polikliniku Moderna dijagnostika te kampanja za polikliniku Bilic vision.
No tu nikako ne staju te planiraju širenje na tržište EU.
Uložili su u prostor i opremu. "Krenuli smo iz podruma, a sada uređujemo prostor na više od 100 kvadrata", kaže. Osim toga, zaposlili su i nove ljude, a ove godine planiraju zaposliti još dvoje.
Imate li šanse za posao doznajte ovdje: Krenuli iz podruma, a već im je nakon dvije godine Hrvatska premala