zaštita potrošača

Broj žalbi na osiguranja lani pao sa 122 na 86

šalteri
Foto: Marko Mrkonjić/PIXSELL
11.06.2015.
u 06:50

I dok je najviše pritužbi lani bilo u sektoru trgovine, čak 11.251, u osiguranju se, primjerice, broj predstavki Hanfi smanjio na 86 sa 122

Hrvatski su potrošači sve osvješteniji o svojim pravima i za njih se bore predstavkama, žalbama i prigovorima, često i tužbama.

I dok je najviše pritužbi lani bilo u sektoru trgovine, čak 11.251, u osiguranju se, primjerice, broj predstavki Hanfi smanjio na 86 sa 122 koliko ih je bilo 2013. Najčešći je razlog predstavki postupanje društava za osiguranje pri obradi odštetnih zahtjeva – istaknula je Darja Tirić iz Hanfe na panelu o alternativnom rješavanju sporova koji je jučer organizirao Hrvatski ured za osiguranje.

>>Trgovci koji su sigurni na internetu dobit će oznaku povjerenja

>>Umjesto na jednom mjestu, građani će pritužbe podnositi u pet ministarstava

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije