Preslagivanje

Bruketa&Žinić partneri WPP-ove Grey grupe

Davor Bruketa
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
18.03.2017.
u 09:11

WPP je na Bruketa&Žinić OM “bacio oko” 2013. godine, kada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju

Bruketa&Žinić OM, jedna od najnagrađivanijih agencija u Hrvatskoj i regiji, ulazi u partnerstvo s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb pripojit će se zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji, dok će dvojac Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje voditi agenciju.

Pojačanje za regiju

Dogovor s WPP-om trebao bi se realizirati najkasnije do srpnja 2017., pojašnjavaju iz Bruketa&Žinića. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na više od 40 tržišta na kojima djeluje grupacija. James R. Heekin III, predsjednik uprave Grey Groupa, ne skriva zadovoljstvo budućim partnerstvom i zajedničkim prilikama na tržištu.

– Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji – rekao je, dok čelnik uprave Greya Europe Alain Groenendaal objašnjava kako su razvoj zagrebačke agencije pratili još otkada ih je Advertising Age 2013. prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju.

– Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedincima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica – kazao je Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM.

Uspješna lanjska godina

Nikola Žinić pak ističe kako je agencija ostvarila veliki rast otkako je digitalni kanal postavila u središte integriranog komunikacijskog procesa.
– Samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni – rekao je Žinić. Svjetski lider u marketinškim komunikacijama, WPP je šestu godinu zaredom proglašen najboljom holding kompanijom na festivalu Cannes Lions 2016., a petu godinu zaredom najučinkovitijom globalnom holding kompanijom prema Effie Indexu 2016. 

>>Najveća svjetska grupacija u marketinškim komunikacijama investirat će u Bruketa&Žinić OM

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije