Do prije nekoliko godina potpuno nezamislivo, danas je realnost – Coca-Cola je krenula prodavati svoje mlijeko. Na policama američkih trgovina Fairlife mlijeko, kako je nazvan ovaj Coca-Colin mliječni brend, nalazi se od utorka, a cijena nije nimalo popularna, piše Poslovni dnevnik.
Naime, boca od 1,5 litre stoji 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara, kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre. Kompanija mnogo višu cijenu opravdava činjenicom da Fairlife spada u premium brend, a mlijeko sadrži 50 posto više bjelančevina i 30 posto više kalcija u odnosu na ostala mlijeka te upola manje šećera. Međutim, zbog tog nutritivnog sastava dio američke javnosti već je "Milka-Colu" prozvao Frankenstein mlijeko.
Milk Fact: Milk is brain food! Studies show one glass of milk boosts memory & brain function: http://t.co/ID3UpoZovU pic.twitter.com/IQzCyUB3kP
— fairlife (@fairlife) January 23, 2015
Inače, ulazak u mliječni biznis proizvođača možda i najpoznatijeg gaziranog pića na svijetu i nije veliko iznenađenje. Valja podsjetiti da je Sandy Douglas, glavni direktor za segment potrošača, još lani najavio veliku investiciju kompanije u mliječni segment. Coca-Cola ne očekuje dobit od Fairlifea u prvih nekoliko godina, ali se nada da će poslije mliječni biznis ojačati ukupnu prodaju koja je pod sve većim pritiskom okretanja leđa potrošača nezdravoj hrani. Coca-Colino mlijeko zasad se neće prodavati u Europi, ali nije isključeno da se za nekoliko godina nađe i na policama europskih trgovina.
>> Coca-Cola proizvodi mlijeko: Boljeg je okusa i hranjivije od običnog?
Sve je reko ovaj faxfax...u pravu sto posto!to smeće ni netreba doci u europu...