velika investicija

Coca-Cola pokrenula biznis koji je do prije nekoliko godina bio nezamisliv!

Fairlife
Foto: Twitter
05.02.2015.
u 11:19

Coca od 1,5 litara stoji 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara, kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre

Do prije nekoliko godina potpuno nezamislivo, danas je realnost – Coca-Cola je krenula prodavati svoje mlijeko. Na policama američkih trgovina Fairlife mlijeko, kako je nazvan ovaj Coca-Colin mliječni brend, nalazi se od utorka, a cijena nije nimalo popularna, piše Poslovni dnevnik.

Naime, boca od 1,5 litre stoji 4,59 dolara, dvostruko više od 2,18 dolara, kolika je prosječna cijena mlijeka u boci od gotovo dvije litre. Kompanija mnogo višu cijenu opravdava činjenicom da Fairlife spada u premium brend, a mlijeko sadrži 50 posto više bjelančevina i 30 posto više kalcija u odnosu na ostala mlijeka te upola manje šećera. Međutim, zbog tog nutritivnog sastava dio američke javnosti već je "Milka-Colu" prozvao Frankenstein mlijeko.

 

Inače, ulazak u mliječni biznis proizvođača možda i najpoznatijeg gaziranog pića na svijetu i nije veliko iznenađenje. Valja podsjetiti da je Sandy Douglas, glavni direktor za segment potrošača, još lani najavio veliku investiciju kompanije u mliječni segment. Coca-Cola ne očekuje dobit od Fairlifea u prvih nekoliko godina, ali se nada da će poslije mliječni biznis ojačati ukupnu prodaju koja je pod sve većim pritiskom okretanja leđa potrošača nezdravoj hrani. Coca-Colino mlijeko zasad se neće prodavati u Europi, ali nije isključeno da se za nekoliko godina nađe i na policama europskih trgovina.

>> Coca-Cola proizvodi mlijeko: Boljeg je okusa i hranjivije od običnog?

Ključne riječi

Komentara 8

MA
mahin1986
13:06 05.02.2015.

Sve je reko ovaj faxfax...u pravu sto posto!to smeće ni netreba doci u europu...

OB
ObrenM
13:11 05.02.2015.

Dali u tom buckurisu ima 10% mlijeka.Dalje od nas.

KR
krakatau
14:05 05.02.2015.

To onda više nije mlijeko već neka nova kemijska tvorevina čudnog i neprirodnog sastava. Koji bedaki će im to kupovati, da mi je samo znati...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije