Coca-Cola je najavila kako će diljem svijeta prestati oglašavati svoje proizvode djeci mlađoj od 12 godina, prenosi Wall Street Journal. Tvrtka koja proizvodi popularne gazirane napitke također je najavila kako će na sva svjetska tržišta izbaciti pića bez kalorija i s niskom količinom kalorija. Ovi postupci dolaze kao odgovor na kritike o povezanosti slatkih pića Coca-Cole i drugih proizvođača s pretilošću.
Coca-Cola već nudi dijetalne verzije svog napitka i niskokalorična pića poput Coca-Cole Zero. Prodaja tih inačica u SAD-u čini 41 posto ukupne prodaje svih vrsta Coca-Cole - kasnih devedesetih taj je udio bio 30 posto. Međutim, na nekim drugim tržištima prodaja niskokaloričnih napitaka mnogo je slabija, a u nekim kineskim obalnim gradovima njihov je udio u ukupnoj prodaji jednoznamenkast.
– Ključno je osigurati da na svim tržištima na kojima smo prisutni imamo pića bez kalorija i s niskom količinom kalorija – rekao je Muhtar Kent, predsjednik i glavni izvršni direktor Coca-Cole na konferenciji za medije.
>> Pila 10 litara coca-cole dnevno pa umrla od srčanog udara