REAKCIJA NA KRITIKE

Coca-Cola se više neće reklamirati djeci mlađoj od 12 godina

coca-cola
Reuters/PIXSELL
08.05.2013.
u 17:47

Tvrtka je također najavila kako će na sva svjetska tržišta izbaciti pića bez kalorija i s niskom količinom kalorija

Coca-Cola je najavila kako će diljem svijeta prestati oglašavati svoje proizvode djeci mlađoj od 12 godina, prenosi Wall Street Journal. Tvrtka koja proizvodi popularne gazirane napitke također je najavila kako će na sva svjetska tržišta izbaciti pića bez kalorija i s niskom količinom kalorija. Ovi postupci dolaze kao odgovor na kritike o povezanosti slatkih pića Coca-Cole i drugih proizvođača s pretilošću.

Coca-Cola već nudi dijetalne verzije svog napitka i niskokalorična pića poput Coca-Cole Zero. Prodaja tih inačica u SAD-u čini 41 posto ukupne prodaje svih vrsta Coca-Cole - kasnih devedesetih taj je udio bio 30 posto. Međutim, na nekim drugim tržištima prodaja niskokaloričnih napitaka mnogo je slabija, a u nekim kineskim obalnim gradovima njihov je udio u ukupnoj prodaji jednoznamenkast.

– Ključno je osigurati da na svim tržištima na kojima smo prisutni imamo pića bez kalorija i s niskom količinom kalorija – rekao je Muhtar Kent, predsjednik i glavni izvršni direktor Coca-Cole na konferenciji za medije.

>> Pila 10 litara coca-cole dnevno pa umrla od srčanog udara

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije