Bilman će, temeljem potpisanog Ugovora o suradnji zaposlenicima Carwiza držati prodajne edukacije, otkrila nam je to direktorica marketinga rent a car tvrtke Barbara Mrkić.
Suradnja između Davora Bilmana i Carwiza temeljit će se na razvojnim edukacijama stručnih kadrova, prvenstveno na domaćem tržištu, ali i djelomičnoj edukaciji Carwizovih franšiznih jedinica na globalnoj poslovnoj sceni.
“Nedavno je javnost informirana o Carwizovom franšiznom poslovnom iskoraku tako da će ova suradnja, između ostalog biti dodatni aspekt plasmana razvoja znanja i stručnosti, kako za naše domaće djelatnike, tako i za međunarodne partnere koji od nedavno nose Carwizovu franžiznu titulu” navodi Mrkić.
Davor Bilman je priznati poslovni edukator i konzultant koji surađuje s respektabilnim klijentima među kojima su i Erste bank, OTP banka, Lidl, Peugeot, Citroen, A1, a sada i Carwiz. Licencirani je predavač za radionice i treninge na području prodaje, timskog rada, komunikacije i savjetovanja.
Carwiz je od nedavno postao međunarodni brand zahvaljujući ranije spomenutom frnšiznom plasmanu poslovanja na deset tržišta diljem Europe I svijeta. U Hrvatskoj posluju putem online kanala prodaje te 13 poslovnica lociranih u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvarili su značajne rezultate, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za 100%.