Digitalizacija poljoprivrede mogla bi u iduće dvije do tri godine znatno povećati produktivnost poljoprivredne proizvodnje u Hrvatskoj, popraviti lokalnu samodostatnost i pritom poljoprivrednicima povećati zaradu, naglasio je jučer Matija Žulj, osnivač i direktor Agrivija, hrvatske tehnološke kompanije.
Upravo Agrivijev softver, konzultantska kompanija Ernst&Young preporučila je za digitalizaciju nacionalne poljoprivrede jer može donijeti pozitivan utjecaj na poljoprivredu u kratkom roku, a može se financirati iz europskih sredstava. Žulj je kazao kako su uvijek spremni na dijalog te da već Ministarstvo poljoprivrede educiraju o koristima digitalizacije poljoprivrede.
Žulj tvrdi da digitalizacija povećava zarade u poljoprivredi, što je ključno za osiguravanje kontinuiranih investicija. Povećanje profitabilnosti poljoprivrednika vidljivo je iz podataka korisnika Agrivi aplikacije, a kreće od 50 do 100 posto. Agrivi, inače, ima urede u Zagrebu, Varšavi, Bukureštu, Londonu, trenutačno zapošljava više od 40 ljudi.
Agrivi je prisutan u više od 100 zemalja svijeta. Kupci su im dominantno iz Europe i SAD-a, gdje i u budućnosti planiraju otvaranje novih prodajnih ureda. U Hrvatskoj, pak, trenutačno imaju više od 500 klijenata, uz veće kompanije na listi korisnika su im i manji poljoprivrednici. Surađuju s vodećim globalnim korporacijama u industriji, poput američkog Driscollsa, švicarskog Nestlea te azijskog Helvetasa.
Agrivi je, usto, rješenje za sljedivost proizvodnje hrane implementiramo s kompanijom u Dubaiju. Prema vodećim tvrtkama za istraživanje tržišta Agrivi, koji postoji već sedam godina te je od startupa stasao u jaku agroteh tvrtku, kontinuirano je pozicioniran među vodećim agrotehnološkim tvrtkama u svijetu, a ove godine su dobili i priznanje kao vodeća brzorastuća europska food-tech tvrtka
uzmi ti motiku pa malo okopaj, ne prodaji maglu