Poslovni uzlet grada Čakovca

Digitalni marketing – novi način oglašavanja

Digitalni marketing
Foto: Fotolia
29.11.2015.
u 07:00

Kao što i sami stručnjaci kažu, internet je tu i sada i treba iskoristiti sve što nam pruža. Stoga je digitalni marketing i oglašavanje putem društvenih mreža idealan način približavanja sadašnjim i budućim klijentima.

Sve o digitalnom marketingu i oglašavanju putem Googla i Facebooka možete saznati na besplatnoj edukaciji koju će održati Hrvoje Šarić i Željka Tihomorović iz tvrtke Ohoho. Besplatna edukacija održat će se u sklopu Poslovnog uzleta grada Čakovca, 3. prosinca 2015. u zgradi Scheier, Matice hrvatske 1 i Zgradi Doma sindikata, Kralja Tomislava 1 . Program ostalih edukacija možete pogledati ovdje, a svoje sudjelovanje prijavite na linku.

Šarić i Tihomirović ističu kako je većina ljudi danas online, a među njima su sadašnji i budući kupci nekog proizvoda i oni o tom proizvodu raspravljaju, hvale ga ili kude neovisno o našoj sklonosti digitalnom marketingu. Digitalni marketing daje nam mogućnost da uđemo u tu komunikaciju na samu razinu na kojoj se odvija i dvosmjerno komuniciramo s primateljem naše poruke, čujemo njegovo mišljenje i reagiramo ovisno o tom mišljenju. Omogućava nam da stvari okrenemo u svoju korist i da uvijek znamo kako „kotiramo“ u svijesti korisnika.

Bez obzira kakav stav imali o internetu, digitalnim kanalima ili društvenim mrežama, ne možemo ignorirati njihovo postojanje i utjecaj“, ističu predavači.

˝Imate proizvod? Zašto ne biste o tome obavijestili upravo one kojima je proizvod namijenjen i to baš tamo gdje oni o njemu i žele saznati? Alati i kanali kroz koje se može doprijeti do ciljane skupine toliko su detaljni i usavršeni tako da se svaka kuna uložena u digitalni marketing može isplatiti. Već je i s vrlo malim financijskim sredstvima moguće u ovom obliku oglašavanja ostvariti konkretne rezultate što je kod ulaganja u marketing ponekad odlučujući faktor“, ističu Šarić i Tihomirović.

Njihov savjet svim poduzetnicima jest da ulažu u digitalni marketing jer se isplati, no prije odluke o ulaganju u ovaj oblik marketinga, potrebna je kvalitetna strategija te konzultiranje i savjetovanje s profesionalcima. ˝Kao što se ne biste sami uhvatili snimanja i produkcije promotivnog video spota (osim ako niste marketinška agencija ili produkcijska kuća), tako se i oko digitalnog marketinga barem posavjetujte s profesionalcima jer inače vaša digitalna strategija neće ostvariti vaše poslovne ciljeve˝, zaključuju Šarić i Tihomirović.

Više o manifestaciji Poslovni uzlet grada Čakovca pročitajte ovdje.

Dođite i unaprijedite Vaše poslovanje!

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije