Jure Radić:

Do Dubrovnika ne treba graditi autocestu, nego brzu cestu

radic
Pixsell
15.06.2010.
u 14:57

Da je Bechtel dobio posao gradnje autoceste u C. Gori, ni u snu se ne bi moglo dogoditi da im američka vlast ne da jamstva, poručio je Radić.

Da je Bechtel, recimo, dobio posao gradnje autoceste u Crnoj Gori, ni u snu se ne bi moglo dogoditi da američka vlast kaže kako ne može dati jamstva! Amerikanci se brinu i pomažu svom gospodarstvu. Naglasio je to danas Jure Radić, direktor IGH, u sklopu svog predavanja o cestama i graditeljstvu što ga je organizirala udruga Via Vita. Radić je time aludirao na činjenicu da Vlada RH osim političke podrške nije dala konkretna jamstva hrvatskom konzorciju koji je bio pobijedio na natječaju za gradnju crnogorske autoceste, ali je posao izgubio jer nije osigurao financiranje. Radić je poručio da se iz krize nikako ne može izaći neradom, odnosno stopiranjem gradnje.

– I neki uvaženi ekonomisti kažu kako se u RH ne treba graditi jer se, primjerice, urušio ekonomski sustav u Grčkoj. Novca na stranim tržištima ima, samo je potrebna odluka o gradnji – rekao je Radić. Osvrnuo se i na započete projekte, odnosno one koje tek treba graditi. Tako kaže da do Dubrovnika ne treba graditi autocestu nego brzu cestu. Objašnjava da se nigdje u RH s autocestom nije išlo do samog mora te se pita zašto bi se pod dubrovačke zidine dovlačilo kamione koji bi koristili tu europsku transverzalu. Poručio kako ni Podravski ipsilon, koji je HDZ obećao svom partneru HSS-u, ne treba graditi kao autocestu nego kao brzu cestu. I za autocestu Zagreb-Sisak Radić kaže da treba vidjeti kuda će dalje ići jer je samo do Siska ne treba graditi.

Kao bitne projekte naveo je izgradnju zagrebačke obilaznice, odnosno zagrebačkoga prometnog prstena, riječkoga prometnog čvora, a nije propustio napomenuti da je prioritet i gradnja Pelješkog mosta, čiji je upravo on jedan od autora. Most Pelješac je bitan, nastavio je, ako se želi izbjeći prometna izoliranost Dubrovnika.

Ključne riječi

Komentara 6

DU
Deleted user
23:18 15.06.2010.

evo pametnjakovića koji gradi mostove koji zbog bure budu više zatvoreni nego otvoreni dabogda te bura otpuhala u remetinec

UK
Ugo Kajvez
19:38 15.06.2010.

I ti ćeš doći jednog dana na red pred uskok .......

AL
Alien69
10:38 16.06.2010.

Upravo nevjerovatno kakav je taj Radic licemjer !!! Drzava hrvatska tj. J.Kosor i Suker nisu dali jamstva za gradnju ceste kroz Crnu Goru iz dva razloga: a) zbog namjestenog natjecaja jer su Sanader, Konstruktor i Radic namjerno dali damping cijenu kako bi dobili natjecaj pa bi kroz VTR vantroskovnicke radove mogli dijeliti kolac sa Dukanovicem i kompanjonima b) Garncije za taj posao je garantirao Smradaner koji je odleprsao pa je i taj posao odleprsao.....postavlja se pitanje: kako je moguce da druga ponuda na natjecaju bila za 1 milijardu eura skuplja od Konstruktora? Tko je radio kalkulacije? Zato je Konstruktor nazalost u stecaju a sve to sve govori o dealu sa Dukanovicem... Most Peljesac je jos jedan spomenik \"velikom strucnjaku Radicu\" - totalno neisplativa i politicki donesena odluka o gradnji (praoni love), a ostali projekti u ovom trenutku besparice su vrlo upitne isplativosti. Pitam se samo do kada ce Uskok poceti cesljati po IGH, privatizaciji istog i ulozi Radica u svemu tome?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije