PROMO

Domaći čips od domaćeg krumpira

Franck (1)
Foto: Franck
1/5
PR
Autor
PR članak
17.10.2013.
u 08:45

Franck je zajedno s kooperantima u zadnjih 25 godina suradnje isprobao ukupno 200 sorti krumpira, a samo četiri su odabrane kao najbolje za proizvodnju čipsa.

Na iznimno konkurentnom tržištu snack proizvoda u Hrvatskoj, Franck ima 34 posto udjela. Poziciju vodećeg proizvođača Franck zahvaljuje ne samo snazi svog branda Čipi Čips – koji je postao sinonim za cijelu kategoriju proizvoda – nego i iznimno čvrstoj suradnji sa svojim kooperantima, hrvatskim proizvođačima krumpira.

Suradnja s domaćim proizvođačima krumpira traje još od 1977. godine, a danas Franck oko sebe okuplja 25 kooperanata koji obrađuju čak 260 hektara zemlje. Kooperanti isporučuju između 7 i 8 tisuća tona krumpira godišnje, što Franck čini najvećim otkupljivačem industrijskog krumpira na hrvatskom tržištu. Kako bi svojim kupcima pružio najbolju kvalitetu čipsa, Franck je zajedno s kooperantima u zadnjih 25 godina suradnje isprobao ukupno 200 sorti krumpira, a samo četiri su odabrane kao najbolje za proizvodnju čipsa.

Čvrsta suradnja s kooperantima Francku osigurava vrhunsku kvalitetu sirovine te ga i čini aktivnim podupirateljem domaće poljoprivredne proizvodnje. No, kako bi vrhunska sirovina cijele godine mogla stizati do potrošača u obliku Čipi Čipsa, potreban je i pouzdan i precizno razrađen sustav skladištenja i distribucije. Upravo u tom području poslovanja Franck stvara ključnu prednost prema konkurenciji.

Franckov čips proizvodi se u tvornici smještenoj u mjestu Hercegovac kraj Garešnice. Tvornica je od velike važnosti za lokalnu zajednicu s obzirom da zapošljava 80 radnika. U sastavu tvornice je i skladište u kojemu je od prijema sirovine nadalje sve prilagođeno kako bi se krumpir mogao čuvati 10 do 11 mjeseci bez kvarenja.

Ulaganje u ljude

Održavanje kvalitete i liderske pozicije na tržištu zahtijeva stalna ulaganja, posebno u lanac nabave i isporuke krumpira. U tom lancu vrlo važnu ulogu ima što kvalitetnije vađenje, transport i skladištenje proizvedenog krumpira. Zato gotovo svi Franckovi kooperanti imaju nove kombajne za krumpir i prilagođene prikolice za prijevoz zahtjevima skladištenja i čuvanja.

Proizvodni ciljevi određuju se u suradnji s kooperantima, jer su u Francku uvjereni kako je ključ uspjeha na tržištu upravo u znanju i ljudima. Stoga Franck svake godine za svoje proizvođače organizira zimsku školu i stručna putovanja u zemlja EU-a s ciljem usvajanja novih znanja i tehnologija. Franck svoje kooperante ne smatra vanjskim suradnicima nego ravnopravnim članovima tima čiji je zajednički cilj proizvodnja najkvalitetnijih proizvoda na tržištu.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?