Brzina preuzimanja i kvaliteta mreže mnogima su najbitniji faktori prilikom izbora operatora, bilo mobilnog ili fiksnog. Korisnici A1 Hrvatska već godinama te benefite doživljavaju kao standard koji tvrtka postavlja na tržište. Sav trud uložen u razvoj najkvalitetnijih usluga na tržištu sada je dobio i svoje priznanje u obliku P3 testiranja, koje je A1 Hrvatsku prepoznalo kao pružatelja najbolje konvergentne usluge u Hrvatskoj - s najboljom mobilnom mrežom i fiksnom mrežom s najvećim brzinama preuzimanja sadržaja s interneta i minimalnom latencijom.
Certificirana kvaliteta usluge
Istraživanje je provedeno u najvećim gradovima i naseljima, prometnicama te prikupljanjem podataka o kvaliteti usluge kod samih korisnika diljem Hrvatske. Mjerenjem glavnih parametara važnih za korisnike poput govorne usluge, kvalitete pristupa web stranicama, YouTube streaming servisa i preuzimanja sadržaja, A1 Hrvatska zabilježila je ukupno najbolji rezultat i time šesti put osvojila certifikat za najbolju mobilnu mrežu u Hrvatskoj. To potvrđuje kako privatni i poslovni korisnici u A1 mobilnoj mreži mogu bezbrižno uživati u superiornoj kvaliteti mobilne mreže.
Mobilnom A1 mrežom pokriveno je 99% populacije, od čega je 98% pokrivenost 4G mrežom. Naprednim se tehnologijama u 4G Advanced Pro mreži postižu brzine do 1,35 Gbps. A1 Hrvatska je prvi i jedini pružatelj nacionalne pokrivenosti NB IoT mrežom koja omogućava velikom broju uređaja slanje potrebnih informacija s lokacija gdje standardni mobilni signal nema prodornost.
Kada je u pitanju fiksna mrežna, A1 Hrvatska raspolaže s ukupno 13 tisuća kilometara gradske i međugradske optičke mreže te pokriva 530 tisuća kućanstva u više od 50 gradova super-brzim internetom do 500 Mbps u komercijalnoj upotrebi.
20 godina inovacija i tehnoloških postignuća
Uz održavanje vrhunske kvalitete usluge, jedan od glavnih fokusa A1 Hrvatske tijekom posljednja dva desetljeća bilo je i konstantno praćenje razvoja mrežnih tehnologija te razvijanje njihovih inovativnih primjena. Upravo zbog te predanosti inovacijama od samog je svog početka tvrtka A1 Hrvatska bila lider na domaćem, a u nekim slučajevima i na svjetskom tržištu.
Od samog početka svog poslovanja A1 Hrvatska bila je usmjerena na inovacije te je bila prva domaća tvrtka s 0/24 službom za korisnike, postavljajući standard kvalitete odnosa s korisnicima za sve postojeće i nadolazeće igrače na hrvatskom tržištu.
Prava „korisnička revolucija“ bila je mogućnost korištenja mobilnih usluga bez zasnivanja pretplatničkog odnosa, što je upravo A1 Hrvatska uvela na hrvatsko telekom tržište. Tako je od samog početka A1 Hrvatska svojim korisnicima omogućavala i kontrolu telekomtroškova. Tijekom 2008. plaćanje bonovima bilo je uvedeno i za Homebox uslugu. Daljnja predanost inovacijama nastavila se sustavom naplate parkinga SMS porukama, čime su timovi iz A1 Hrvatske među prvima u svijetu uspjeli izraditi i integrirati takav sistem u svoju mrežu.
U protekla dva desetljeća razvila su se još mnoga inovativna rješenja, koja su olakšala ne samo svakodnevni život već i poslovanje kako privatnim tako i poslovnim korisnicima. Među tim rješenjima su i Smartica, sustav plaćanja javnog prijevoza pomoću mobilnog uređaja, te A1 auto nadzor i A1 nadzor brodova koji su vlasnicima velikih flota omogućili detaljnu kontrolu kilometraže i potrošnje.
Briga o zajednici i pogled u budućnost
Razvoj novih tehnologija, inovacije, posvećenost korisničkom iskustvu, ali i briga za bazu vlastitih korisnika te društvo i zajednicu bili su u centru poslovanja A1 Hrvatska od samog početka. Uz uspjeh dolazi i odgovornost koja je od samog početka ugrađena u poslovanje A1 Hrvatske koja aktivno sudjeluje i brine za zajednicu u kojoj posluje. Tako je kompanija najveći privatni donator za razminiranje s uloženih 11 milijuna kuna u 10 godina. Kroz dva desetljeća sustavno su ulagali u zdravstvo, a zaposlenici i danas volontiraju na mnogim društveno odgovornim projektima, donirajući svoje vrijeme, znanje i iskustvo zajednici.
Pokretanjem prve dobrotvorne fundraising platforme u regiji A1 Hrvatska potvrdila je svoju predanost inovaciji s namjerom da pomogne nevladinom sektoru u digitalizaciji i da na direktniji način okuplja dobročinitelje i financijska sredstva. Time je platforma Čini pravu stvar postala mjesto nalaženja neprofitnih udruga kojima je potrebna pomoć i ambasadora koji im nesebičnim djelima pomažu u prikupljanju financijskih sredstava.