Bankarska grupa sa sjedištem u Beču objavila je priču #believeinyourself #EdgarsChristmas putem medijskih kanala na jedanaest tržišta u Srednjoj i Istočnoj Europi i za globalnu publiku putem društvenih mreža. Erste Group etablirao se kao jedan od najuspješnijih svjetskih brendova kada je u pitanju izrada božićnih reklama, a njegove viralne blagdanske reklame pregledane su više od 180 milijuna puta. Jung von Matt DONAU ponovno je bio kreativno odgovoran za produkciju.
Priču o #EdgarsChristmas možete pogledati na Facebooku, YouTubeu i Twitteru
Korona pruža novi kontekst
Polazište za emotivnu božićnu priču ove je godine nesumnjivo bilo izazovnije nego ikad prije. Globalna pandemija koronavirusa ostavila je trag na svemu i svima - a tvorci #EdgarsChristmas željeli su da njihov projekt odražava i tu činjenicu.
„Usamljenost i izolacija ključne su teme ove pandemijske godine. Nažalost, to se vjerojatno za većinu ljudi neće promijeniti ni tijekom božićnih blagdana, kada bismo obično imali priliku biti uz svoje obitelji i prijatelje. Željeli smo pokazati što je moguće kad su ljudi tu jedni za druge i kada vjeruju u sebe i druge, posebno u ovo doba”, kaže Martin Radjaby-Rasset, voditelj odjela za upravljanje brendovima u Erste Groupu.
Provjereni tim kreativaca
Jung von Matt DONAU ponovno je odgovoran za kreativnu realizaciju najnovije božićne kampanje za Erste Group. Kreativni direktor Michael Nagy: „Nakon dva izleta u svijet animiranih životinja, ove godine obrađujemo temu koja je važna za Božić svake godine, ali tim više u ovim iznimnim vremenima: biti tu jedni za druge. To je ono što pokreće Marie, optimističnu i živahnu njegovateljicu koja ne želi prihvatiti da se ostarjeli skladatelj Edgar sve više povlači u sebe kako sve više gubi sluh. Uz pomoć ostalih stanara u staračkom domu, Marie uspijeva zagrijati Edgarovo srce i osigurati mu uživanje u vrlo posebnom božićnom slavlju.„
Božićna priča o uspjehu
Slijedeći stope ježa Henryja (2018.) i Hanne Bumblebee (2019.), #EdgarsChristmas treća je međunarodna božićna kampanja koju je Erste Group napravio zajedno s Jungom von Mattom DONAU. Ljestvica je postavljena vrlo visoko za ovogodišnju kampanju: prethodna dva božićna filma pogledana su više od 180 milijuna puta.