Energo Media Servis

EMS na 2. mjestu po inovativnosti u kategoriji malih tvrtki

rast kompanije
iStockphoto
05.09.2013.
u 09:29

Istraživanje i HKI upitnik je plod promišljanja organizatora i pridruženih stručnjaka iz područja inovativnosti te se temelji na ključnim čimbenicima inovativnosti i saznanjima iz konzultantske prakse.

Energo Media Servis d.o.o. (EMS) nalazi se na 2. mjestu Hrvatskog kvocijenata inovativnosti (HKI) za 2012. u kategoriji malih tvrtki, rezultat je Izvješća o procjeni stanja inovativnosti tvrtke koju je proveo Sense Consulting ove godine u okviru projekta Hrvatski kvocijent inovativnosti (HKI).

\"Vaša tvrtka nalazi se na 2. mjestu Hrvatskog kvocijenata inovativnosti (HKI) za 2012. u kategoriji malih tvrtki. Procjena je na osnovi usporedbe sa 254 male tvrtke s manje od 50 zaposlenika iz raznih sektora i industrija u Hrvatskoj. U ukupnom bodovanju HKI-a, Vaša tvrtka je na 2. mjestu od ukupnog broja tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju. Ova procjena je na osnovi usporedbe sa 300 malih, srednjih i velikih hrvatskih tvrtki iz raznih sektora i industrija te registriranih u različitim geografskim područjima Hrvatske\", stoji u navedenom izvješću za tvrtku Energo Media Servis d.o.o..

\"Raduje nas činjenica kako je grupa izvrsnih stručnjaka, u prvom redu ispred Sense savjetovanje d.o.o., Liderpress d.d., Veleučilišta VERN i pod pokroviteljstvom Privredne banke Zagreb d.d., prepoznala naš rad i ocijenila ga sa tako visokom ocjenom i to za naša ulaganja u inovacijske kapacitete odnosno procese i dugoročnu inovacijsku strategiju. Jučer, kada smo izvijestili o dobivanju certifikata ISO 9001:2008 za \'Pružanje usluge integriranih rješenja i platformi za popularizaciju, rast, razvoj i konkurentnost zelenog gospodarstva te konzalting na području financiranja zelenih investicijskih projekata na domaćoj i međunarodnoj razini\' i to kao prva tvrtka u Europskoj uniji, naglasio sam kako ćemo kroz daljnji rad snažno potaknuti i nama najvažnije segmente nacionalnog zelenog gospodarstva - proizvodnju, izvoz i zelena radna mjesta. Nakon uspješne 3 godine rada i djelovanja kroz sustav Saveza za energetiku Zagreba i posljednjih 1,5 godinu kroz sustav tvrtke Energo Media Servis d.o.o., vrijeme je da sva svoja znanja, sposobnosti i energiju, pritom maksimalno koristeći već dobro uhodane vlastite platforme, usmjerimo prema upravo tim područjima - proizvodnji, izvozu i otvaranju zelenih radnih mjesta. U vrlo kratkom roku, kao što smo to i do sada činili, u hrvatskoj javnosti ćemo ostaviti još snažniji trag\", istaknuo je Tomislav Marjanović, generalni direktor Energo Media Servis-a.

Cilj HKI istraživanja je izraditi perceptivnu analizu stanja inovativnosti u hrvatskim tvrtkama koristeći standardizirani upitnik. Upitnik koji se koristio za ovo istraživanje ne oslanja se na neku od postojećih metodologija procjene inovativnosti, već je razvijena vlastita metodologija koja se služi iskustvima najbolje europske i svjetske prakse te trendovima na tom području. Istraživanje i HKI upitnik je plod promišljanja organizatora i pridruženih stručnjaka iz područja inovativnosti te se temelji na ključnim čimbenicima inovativnosti i saznanjima iz konzultantske prakse.

Klijentima EMS-a omogućen je i uvid u kompletno Izvješće o procjeni stanja inovativnosti, a isti je moguće dobiti slanjem upita na info@croenergo.eu ili pozivom u centar Energo Media Servisa na T: +385-1-6441-445.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije