Podatak o zemlji proizvodnje ili podrijetla proizvoda čak 72,8% hrvatskih potrošača smatra ključnom informacijom pri kupnji, pokazalo je istraživanje Društva Potrošač. Dapače, njih 18,7% izostavljanje takvog podatka smatra i skrivanjem kvalitete proizvoda, s čime se jučer složio i Odbor za unutarnje tržište i zaštitu potrošača Europskog parlamenta usvojivši prijedlog europarlamentarke Biljane Borzan o uvođenju obvezne oznake zemlje proizvodnje. To je, ističe se, nužan uvjet za zaštitu potrošača i borbu protiv krivotvorenja.
– Istraživanja i na europskoj razini pokazala su kako potrošači nisu zadovoljni postojećim tzv. made in oznakama jer su one najčešće dobrovoljne. Primjerice, za proizvod iz Njemačke koji je deklariran kao njemački proizvod podrazumijevate da su svi ili bar vitalni dijelovi iz Njemačke. Međutim, vrlo često on je samo sastavljen tamo, a dijelovi su iz azijskih zemalja – kazala je Borzan.
>> Hrvati jedu smrznutu ribu iz uvoza za koju misle da je domaća
to treba svakako na sve proizvode, jer vec sada mnogi dalekoistocni proizvodi spadaju u najkvalitetnije proizvode na svijetu. Od automobila do igracaka....na zalos zuta rasa je vrijedna pametna i dominirati ce dugo vremena....