Nakon četiri uspješna dana, koje su obilježili 14 tematskih panela o gerila marketingu, sportskoj migraciji na pay TV-u, kulinarskim showovima, društvenim mrežama na televiziji, izazovima distribucije kanala u regiji Adria te zakonskoj regulativi, iznimno uspješne prilike za networking, jedan od najvećih content marketa u regiji te odlični partyji na spektakularnim lokacijama u Dubrovniku, NEM 2013. došao je kraju.
Posebnost NEM-a jest što je svojim sudionicima omogućio odličnu mješavinu spajanja korisnog poslovanja s ugodnom atmosferom, pogotovo na prilikama za networking, među kojima su bili Mediavisionovo piće dobrodošlice, coffee breakovi za koje su se pobrinuli Eutelsat i MaxTv, party u „Rixosu“ na koji je Viasat doveo Soulfingerse, a Playboy TV osigurao pjenušac, Fox International Channels Happy Hour na terasi Agora te veliki NEM-party. Mediavisionovo piće dobrodošlice započelo je pozdravnim govorom direktorice NEM-a i Mediavisiona, Sanje Božić-Ljubičić, koja je zahvalila sudionicima što su prepoznali važnost ovoga događaja. Unatoč nepredvidljivu vremenu, atmosfera je bila odlična, pri čemu su pomogli majstori dobre zabave Soulfingersi, kao i pjenušac kojim je goste počastio Playboy TV. Iznenađenje večeri bio je uzbudljiv nastup Reda Srebrnog zmaja koji je svojim nastupom prisutne vratio u srednji vijek te su zauvijek kao vitezovi osvojili NEM.
Dijamantni sponzor NEM-a Eutelsat počastio je sudionike prvim coffee breakom na NEM-u, nakon čega je prezentirao novu tehnologiju satelitskoga širokopojasnog interneta s kojim će uskoro krenuti na turneju po Hrvatskoj. „Industriji je nedostajao ovakav događaj u ovome dijelu svijeta. Iako se dugo govorilo o tome, nitko nije bio dovoljno odvažan da to i izvede. Zato smo sretni što smo mogli dati potporu organizatorima NEM-a Mediavisionu. Tržište je dinamično i u porastu, u regiji postoje ključni igrači te se ovaj događaj sjajno podudara s ulaskom Hrvatske u Europsku uniju“, izjavio je Apostolos Triantafyllou, viši potpredsjednik za prodaju u Eutelsatu.
Fox International Channels Happy hour okupio je sudionike NEM-a na terasi Agora: spektakularan pogled pomogao je u razmjeni zdravica i istraživanju novih poslovnih prilika. Glazbena pozadina u kojoj su uzvanici uživali tijekom nastupa kvarteta Ines Tričković, u kombinaciji s finger foodom i pićem, pružila je ugodan predah od panela te odličnu priliku za networking sudionika, kao i zagrijavanje za NEM party. NEM je svoj trag ostavio i u samom središtu Dubrovnika, na spektakularnom partyju u povijesnoj tvrđavi Revelin, čiji je prostor i odabir glazbe resident DJ-a oduševio uzvanike. Nakon duge noći plesanja na NEM partyju, MaxTv Coffee Break sljedeći je dan opskrbio prisutne potrebnom kavom za treći i posljednji dan
„Meni je zaista drago što sam ovdje, sve je prelijepo, od slike s aerodroma do same konferencije koja me zaista iznenadila. NEM je iznimno profesionalno organiziran događaj, sve funkcionira savršeno, broj posjetitelja je odličan, tu su svi ljudi relevantni za našu regiju, relevantni za Europu, kao i za naš posao ovdje, tako da je događaj izvanredan uspjeh“, rekao je Dragan Šolak, predsjednik upravnog odbora United Groupa.