Argentinski poduzetnik Gaston Taratuta, osnivač i vlasnik ugledne oglašivačke tvrtke Aleph, osvojio je titulu EY Svjetskog poduzetnika godine.
U konkurenciji od 50 nacionalnih pobjednika iz 41 zemlje svijeta, Gastonu Taratuti je pripala titula najboljega na 22. prestižnom izboru koji je organizirala konzultantsko-revizorska kompanija Ernst&Young (EY). Hrvatsko poduzetništvo u Monacu su predstavljali Miljenko Borščak i Stiven Toš, vodeći ljudi kompanije Bomark Pak.
Iskusni veteran marketinga i prodaje Gaston Taratuta je uvidio teškoće s kojima se u zemljama u razvoju susreću kompanije i oglašivači. Nedostatak konkretnih mogućnosti za povezivanje s vodećim svjetskim digitalnim platformama kao što su Twitter, LinkedIn i Snapchat, potaknuo ga je da 2005. pokrene Internet Media Servis (IMS) kako bi u rodnoj Argentini pokrenuo digitalni ekosustav.
Prošle je godine Gaston povezao IMS i slične akvizirane kompanije kako bi osnovao Aleph Group. Danas je Aleph, njegova globalna oglašivačka kompanija, prisutna na 90 tržišta diljem četiri kontinenta te pomaže digitalnim ekosustavima zemalja u razvoju i tako osnažuje razvoj globalne tehnološke industrije.
Kao pionir digitalnog razvoja u Argentini, Gaston ulaže u obrazovne i edukativne programe koji entuzijastima u zemljama u razvoju otvaraju svijet digitalnoga i nude im priliku za razvoj profesionalne karijere u digitalnim medijima. Tako danas njegovu obrazovnu platformu Digital Ad Expert koristi 50 tisuća profesionalaca za digitalno oglašavanje.
- Ponosan sam i sretan što je svjetska poduzetnička zajednica prepoznala Aleph kao vrijednu i globalno važnu kompaniju. Nagradu EY Svjetski poduzetnik godine posvećujem i svojoj obitelji, bez čije potpore moja poslovna priča ne bi bila ista, ali i svojim kolegama poduzetnicima i čitavoj Argentini, mojoj domovini. Mi poduzetnici često se u razvoju svojih ideja susrećemo s preprekama i odbijanjima, ali kad vjeruješ u sebe i u ono što radiš, ne odustaješ pa prepreke postaju samo usputna stanica do konačnog uspjeha - poručio je Taratuta na dosjeli nagrade EY Svjetski poduzetnik godine za 2022.
Održivost te zaštita prirodnih bogatstava i resursa smjer je prema kojem brojne svjetske kompanije okreću svoje poslovanje. Na izboru za EY Svjetskog poduzetnika godine tako je engleska modna dizajnerica i modna ikona Stella McCartney osvojila EY Social Entrepreneurship Award 2022 za održivost.
Gosti i svjetske delegacije poduzetnika na ovogodišnjem izdanju imali su priliku prisustvovati inspirativnom panelu s glazbenikom i aktivistom Bonom Voxom koji je naglasio važnost inovacija i ulogu poduzetnika u odgovoru na goruća pitanja o klimatskim promjenama.
Izbor za EY Svjetskog poduzetnika godine se kontinuirano održava od 2001. i okuplja najperspektivnije poduzetnike iz cijelog svijeta. Njima su se ove godine predstavljajući Hrvatsku i domaće poduzetništvo, pridružili i vodeći ljudi ludbreške kompanije Bomark Pak, trećeg najvećeg europskog i jedinog hrvatskog proizvođača stretch folija.
Miljenko Borščak i Stiven Toš u ožujku su proglašeni pobjednicima sedmog hrvatskog izdanja EY Poduzetnika godine, a u Monacu su u društvu 50 najuspješnijih poduzetnika iz cijelog svijeta predstavili svoju priču o uspjehu.
- U pokretanje Bomark Paka i širenje na međunarodna tržišta krenuli smo s jasnom vizijom uspjeha. Znali smo da će se predanost i upornost isplatiti, a proglašenje hrvatskim EY Poduzetnicima godine samo je dodatno naglasilo vrijednost našeg inovativnog poslovanja. Počašćeni smo što smo ovih dana u Monacu mogli upoznati poduzetnike iz cijelog svijeta i inspirirati se njihovim poduzetničkim pričama. Čestitamo svim kolegama koji su imali priliku natjecati se za titulu EY Svjetskog poduzetnika godine jer znamo koliko je upornosti potrebno za konkretan uspjeh u poduzetničkim vodama - poručili su iz Bomark Paka nakon proglašenja novog EY Svjetskog poduzetnika godine.
>> VIDEO U ovim državama najviše je superbogatih ljudi koji imaju više od 100 milijuna dolara