Tek mjesec dana preostalo je Uljaniku za dobivanje odobrenja Europske komisije za program restrukturiranja njegovog pulskog brodogradilišta (Uljanik Brodogradilište), no odugovlačenje s dovršetkom tog procesa i sve više neizvjesnosti oko daljnjeg poslovanja u ovoj grupaciji podiže na noge Uljanikov riječki škver 3. maj.
Na lokalnim razinama vlasti razmatra se slučaj 3. maja, saborski zastupnici iz tog kraja s pitanjima se obraćaju Vladi (iako je tek nedavno isplaćena posljednja rata petogodišnje potpora ovom brodogradilištu i država financijski 3. maj više ne može pomagati idućih 10 godina), a zabrinuti radnici najavljuju izlazak na ulice početkom srpnja.
Problem je što je prije više od mjesec dana Uljanik najavio okončati pregovore s talijanskim brodograditeljem Fincantierijem, no to se nije dogodilo, neslužbeno se čuje da ti pregovori nisu ozbiljnije ni vođeni, da su Talijani zapravo zainteresirani za suradnju na gradnji sekcija za njihove kruzere, a eventualno preuzimanje u obzir bi došlo tek nakon što se raspletu zamršeni odnosi s Uljanikom.
Riječani od “majke” potražuje 523 milijuna kuna po danoj pozajmici, trenutno radi smanjenim kapacitetom, čekajući da Uljanik od Vlade i EK dobije odobrenje za plan restrukturiranja, kojim bi trebao doći do kapitala iz kojeg se u 3. maju nadaju naplatiti.