Intervju

Hotel će biti novo odredište putnika, a ne više destinacija

'kkobjoll1_nnn_unu_290310'
'Photoshop'
07.04.2010.
u 15:55

Turistički poduzetnik i predavač Klaus Kobjoll sutra će održati predavanje o temi "Budi drukčiji ili umri" u hotelu Antunović na kongresu "Nove boje turizma".

Priznati turistički poduzetnik i predavač Klaus Kobjoll sutra gostuje u hotelu Antunović na kongresu "Nove boje turizma", gdje će stručnjacima govoriti o uspješnom vođenju. Njegov hotel Schindlerhof već je nekoliko puta proglašen najboljim u u Njemačkoj.

Koja je glavna poruka vašeg predavanja koje ste nazvali "Budi drukčiji ili umri"?

– Imamo previše sličnih hotela koji zapošljavaju slične ljude sa sličnim proizvodima i sličnim cijenama. To će vas dovesti do profita od nule ili čak ispod nje i zato trebamo biti drukčiji.

Kako postići toplinu i prijateljsku nastrojenost osoblja, za koju se zalažete, posebno sada kada ljudi nisu dovoljno plaćeni za svoj posao ili im plaće kasne?

– Najvažnije je izabrati prave ljude. Moraju imati talent koji će biti prepoznat kad ih zapošljavate – moraju biti zainteresirani za druge ljude. Moraju biti sposobni patiti ako nešto ne funkcionira kako treba te imati sposobnost empatije. To je najvažnija stvar.

Kakva su očekivanja današnjeg "prosječnog" turista?

– Morate odlučiti na koju grupu ciljate. Mi smo poslovni hotel koji ugošćuje samo poslovne ljude. I ne uplećemo se u drugo jer to ne bi funkcioniralo na duge staze.

Koliko znate o Hrvatskoj, hrvatskom turizmu i kako ga možemo popraviti?

– Ne znam ništa o vašem turizmu, ali ga zamišljam poput Azurne obale. Hrvatska ima netaknut krajolik, prelijepo more i divne ljude. I zato preporučujem da ciljate na visoko, a ne na "prosječni" turizam. Hrvatskoj treba više poduzetništva. Ne sviđa mi se kada imate ljude koji ulažu novac u hotel i druge ljude koji upravljaju njime. Pravi poduzetnici svoj posao vode drukčije od menadžera koji vode hotele.

Što će se promijeniti u sljedećem desetljeću u svjetskom turizmu, koji su novi trendovi?

– Mislim da će masovna tržišta igrati sve slabiju ulogu u budućnosti. Kako društvo postaje sve individualiziranije, tako će i potrebe putnika postati raznolikije. Uvjeren sam da će hotel postati odredište putnika, bez obzira na kojoj se destinaciji nalazi. Dizajn hotela i atmosfera u njemu presudit će pri odabiru lokacije za putovanje. I posljednje, danas putno iskustvo počinje puno prije samog putovanja, jer ljudi pronalaze sve informacije na internetu, izmjenjuju iskustva na socijalnim mrežama, pa hotel mora biti jako i dobro predstavljen na internetu.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije