Nakon održane jubilarne 50. radionice, HOWtoWOW akademija predstavlja osam novih naslova koji obuhvaćaju ključne teme komunikacijske industrije. Na prvi su pogled vidljiva svjetski priznata imena iza kojih se kriju iskustva i metode provjerene u velikim svjetskim kompanijama, najavili su organizatori iz Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), a direktorica projekta Dunja Ivana Ballon najavila je kako će ova sezona nadmašiti sve dosadašnje.
Videoprodukcija, time-management, brainstorming, strateško planiranje, B2B odnosi s javnošću, content marketing i leadership – odabrane su teme za sve koji žele posjetiti radionice projekta koji potiče napredak i inovacije na domaćem tržištu.
Svoja će iskustva, potvrđena u Cannesu – među ostalima – donijeti i inovativna nomadska Pop Up Agencija koja sve kreativne probleme najvećih kompanija rješava u 48 sati, Allister Frost, bivši voditelj marketinga Microsofta te najbolje ocijenjen predavač prethodne sezone, dok će prvu sljedeću radionicu svima zainteresiranima za videoprodukciju održati Ali Ali, jedan od top 10 advertising redatelja na svijetu.
Cijeli popis tema pogledajte u nastavku:
-
31.10.2019. The Art of Creating Video Content or How to Go from Brief to Gold by Ali Ali
-
18.11.2019. B2B PR Media Writing – How to Win Over the Media by Adrian Wheeler
-
6.12.2019. Framework for Creativity or How to Solve a Brief in 48 Hours by Pop Up Agency
-
16.1.2020. Tiny Habits for Creatives or How to Do Better Things? by Mike Coulter
-
11.2.2020. Content Creation Excellence by Allister Frost
-
2.3.2020. Time Management or How to Achieve More by Doing Less by Tish Mousell
-
21.4.2020. How to Overcome the Challenges of Thinking Strategically by Mike Ashton.
Više informacija pronađite na www.hura.hr/howtowow.